Mischien is er interesse voor deze koi ? 2jaar jong en 42cm (in een koude vijver) . het is zelfs als doitsu1 van de grotere dus dat zegt wel iets . € 70 .
Eigen kweek doitsu chagoi .
Moderator: FredLekx
Eigen kweek doitsu chagoi .
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
Re: Eigen kweek doitsu chagoi .
als ik mijn 3 koi kwijt geraakt dan wil ik die graag komen ophalen, maar ja ... je moet gegadigden vinden é
het is een visje dat ik al een paar keer heb voorbij zien komen en het weet mij steeds wel te triggeren ...
het is een visje dat ik al een paar keer heb voorbij zien komen en het weet mij steeds wel te triggeren ...
Locatie ' de Kempen ' waar moet ik dit situeren ???
Grtz: Ed
Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
SOLD !
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
Mooi visje kunnen overnemen van Pol .
Ook prachtige vijver bij hem met prachtige meter kois erin.
Grtz. Ed
Ook prachtige vijver bij hem met prachtige meter kois erin.
Grtz. Ed
Hopelijk zien we deze in de toekomst nog even voorbij komen.
Succes met deze mooie aanwinst.
Succes met deze mooie aanwinst.
Mooie koop gedaan Ed.
Tof ook van de pol dat hij deze vis aan een koivriendenprijsje overlaat.
Goshiko
Tof ook van de pol dat hij deze vis aan een koivriendenprijsje overlaat.
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Tof dat deze koi goed terecht komt en hopelijk zie ik ze nog eens terug. Ik had deze ook 2 jaar gehouden omdat de body zo goed is dus niet puur voor het geld maar je kan niet alles houden daarom ...succes ermee Ed . Grtjs
Zeer mooie aankoop
Visje zit reeds in de vijver, zwemt goed eet goed .
Visje gelukkig baasje gelukkig
Grtz. Ed
Visje gelukkig baasje gelukkig
Grtz. Ed
Spijtig dat ik het nu pas zie. Heel mooi visje.
Groetjes Johan
Groetjes Johan
Super
Het visje gaat verhuizen van de ene prachtige vijver naar de andere , en we gaan deze bijzondere schoonheid kunnen blijven volgen
Grtjs
Het visje gaat verhuizen van de ene prachtige vijver naar de andere , en we gaan deze bijzondere schoonheid kunnen blijven volgen
Grtjs