Filmpjes op aanvraag
Momotaro Kohaku (mannelijk) is als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Interkoi) en heeft nu een lengte van 60cm met een top huidkwaliteit, kiwa, sashi en nu al een zeer goed fukurin met een zeer goede body zoals vrouwtjes zijn
Deze heeft zich in positieve zin ontwikkeld en doet mee voor hoge prijzen op de koishows
2950,-
Momotaro Showa (mannelijk) is als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Interkoi) en heeft nu een lengte van 68cm met een beer van een body zoals normaal vrouwtjes zijn met lakzwart sumi met goed kiwa sashi en nu al zeer goed fukurin.
Deze heeft zich ook in zeer positieve zin ontwikkeld
1750,-
Sakai Sanke (vrouwelijk) is ook als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Premium Nishikigoi Boxmeer) en heeft nu een lengte van 65cm met een zeer goede body, zeer sterk beni, lakzwart sumi, goed sashi, kiwa en fukurin welke begint te komen.
Wederom is deze vis in zeer goede positieve zin ontwikkeld.
1500,-
Sakai Kohaku (mannelijk) is ook als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Premium Nishikigoi Boxmeer) en heeft een lengte van 65cm met een body waarvan je U zegt.
Deze Kohaku heeft wel wat schoonheidsfoutjes, maar de bouw van deze vis maakt alles goed. Hij wordt ook wel eens als een typische “Rini Groothuis” vis gezien en laat hij deze vis nu ook als serieuze optie te hebben gehad voor aankoop.
995,-
De vissen hebben met het veelvoud gekost, maar mogen nu weg
Hoge kwaliteit koi Sakai & Momotaro
Moderator: FredLekx
Re: Hoge kwaliteit koi Sakai & Momotaro
Beste,Mark77 schreef: ↑15 okt 2022, 11:48 Filmpjes op aanvraag
Momotaro Kohaku (mannelijk) is als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Interkoi) en heeft nu een lengte van 60cm met een top huidkwaliteit, kiwa, sashi en nu al een zeer goed fukurin met een zeer goede body zoals vrouwtjes zijn
Deze heeft zich in positieve zin ontwikkeld en doet mee voor hoge prijzen op de koishows
2950,-
Momotaro Showa (mannelijk) is als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Interkoi) en heeft nu een lengte van 68cm met een beer van een body zoals normaal vrouwtjes zijn met lakzwart sumi met goed kiwa sashi en nu al zeer goed fukurin.
Deze heeft zich ook in zeer positieve zin ontwikkeld
1750,-
Sakai Sanke (vrouwelijk) is ook als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Premium Nishikigoi Boxmeer) en heeft nu een lengte van 65cm met een zeer goede body, zeer sterk beni, lakzwart sumi, goed sashi, kiwa en fukurin welke begint te komen.
Wederom is deze vis in zeer goede positieve zin ontwikkeld.
1500,-
Sakai Kohaku (mannelijk) is ook als tosai aangekocht (factuur en certificaat van Premium Nishikigoi Boxmeer) en heeft een lengte van 65cm met een body waarvan je U zegt.
Deze Kohaku heeft wel wat schoonheidsfoutjes, maar de bouw van deze vis maakt alles goed. Hij wordt ook wel eens als een typische “Rini Groothuis” vis gezien en laat hij deze vis nu ook als serieuze optie te hebben gehad voor aankoop.
995,-
De vissen hebben met het veelvoud gekost, maar mogen nu weg
Als je deze gekocht hebt als tosai,gaan deze wel geld gekost hebben!!! Een veelvoud wat je nu vraag,dat betwijfel ik sterk!
Mvg,
Peter
20m³ met lavafilter 3m³
Ik weet niet hoe ik foto’s moet plaatsen.
Als ik bij bestand uploaden kies, klik ik de foto’s aan maar deze komen dan niet in in het bericht te staan
@koka
Misschien heb ik het dan verkeerd verwoord, maar ik leg op alle vis flink geld toe terwijl ze nu als sansai en yonsai door het leven gaan.
Als je ze nu moet aankopen dan ga je toch een 4500/5000,- (bij een zaak welliswaar) betalen voor bijvoorbeeld de Kohaku.
Over zo’n kwaliteit praten we dan!
Vind het dan ook vreemd dat je al een oordeel geeft terwijl je nog niks van de vissen hebt gezien
Overigens zijn gisteren van alle vissen afstrijkjes genomen en zijn brand schoon
Als ik bij bestand uploaden kies, klik ik de foto’s aan maar deze komen dan niet in in het bericht te staan
@koka
Misschien heb ik het dan verkeerd verwoord, maar ik leg op alle vis flink geld toe terwijl ze nu als sansai en yonsai door het leven gaan.
Als je ze nu moet aankopen dan ga je toch een 4500/5000,- (bij een zaak welliswaar) betalen voor bijvoorbeeld de Kohaku.
Over zo’n kwaliteit praten we dan!
Vind het dan ook vreemd dat je al een oordeel geeft terwijl je nog niks van de vissen hebt gezien
Overigens zijn gisteren van alle vissen afstrijkjes genomen en zijn brand schoon
Zijn de foto’s misschien te groot?
Dat is juist wat je nu zegt!!Mark77 schreef: ↑15 okt 2022, 12:35 Ik weet niet hoe ik foto’s moet plaatsen.
@koka
Succes met de verkoop

20m³ met lavafilter 3m³
De fotos’s zijn onder de 5mb dus dat zou goed moeten zijn
Bedankt
Bedankt
Hey,
Kan je geen filmpjes links van youtube zetten?
Kan je geen filmpjes links van youtube zetten?
Ik heb deze niet op youtube staan.
Daarbij wordt de kwaliteit van de filmpjes er dan ook niet beter op.
Wie een filmpje van een vis wil, mag me altijd een prive bericht sturen.
En kan iemand me vertellen hoe ik fotos kan uploaden?
Alvast bedankt!
Daarbij wordt de kwaliteit van de filmpjes er dan ook niet beter op.
Wie een filmpje van een vis wil, mag me altijd een prive bericht sturen.
En kan iemand me vertellen hoe ik fotos kan uploaden?
Alvast bedankt!
foto's uploaden door ze toe te voegen als bijlage ...
links onder het venster waarin je een bericht tikt zie je 2 tabs staan: opties en bijlagen.
Gewoon ff op bijlage klikken en zo toevoegen.
Je kan dit doen door gewoon een foto toevoegen door deze gewoon naar het tekstvlak te slepen waarin je uw bericht aan het typen bent ... gaan nog vlugger (simpeler kan bijna niet meer).
links onder het venster waarin je een bericht tikt zie je 2 tabs staan: opties en bijlagen.
Gewoon ff op bijlage klikken en zo toevoegen.
Je kan dit doen door gewoon een foto toevoegen door deze gewoon naar het tekstvlak te slepen waarin je uw bericht aan het typen bent ... gaan nog vlugger (simpeler kan bijna niet meer).
Dat doet hij dus niet..
Hij upload ze wel, maar als ik dan op voorbeeld klik of verstuur zijn beide berichten leeg
Achter status staat ook niks.
Ook zijn de fotos kleiner dan 5mb
Hij upload ze wel, maar als ik dan op voorbeeld klik of verstuur zijn beide berichten leeg
Achter status staat ook niks.
Ook zijn de fotos kleiner dan 5mb
Nou, mijn vrouw heeft het wel klaar gekregen
- Bijlagen
-
- 0EBCC597-0FF1-433D-864C-796D52DF0CF3.jpeg (145.29 KiB) 1152 keer bekeken
-
- 25A89E3D-5BF3-4CB9-9EC2-244ED6496182.jpeg (127.21 KiB) 1152 keer bekeken
-
- AE06EDCE-20F8-45D9-B809-4DF0A4EFC9D1.jpeg (153.09 KiB) 1152 keer bekeken
-
- 6A20C71C-2883-44AF-8A99-604B329868CC.jpeg (162.88 KiB) 1152 keer bekeken
De Sanke is verkocht
Showa is gereserveerd
@A&E
Ik heb filmpjes van afgelopen vrijdag mocht je interesse hebben
@A&E
Ik heb filmpjes van afgelopen vrijdag mocht je interesse hebben
Sakai Kohaku is gereserveerd
Ik zie nu overigens dat ik mijn mannelijke Marusei Chagoi er niet heb tussen staan.
Deze Chagoi is nisai en is nu al 67cm!
Deze mag voor 495,- worden opgehaald
Een geweldige lengtepakker met een mooie body en een super netpatroon!
Handtam en een megakarakter welke veel rust in de vijver brengt
Filmpje op aanvraag
Ik zie nu overigens dat ik mijn mannelijke Marusei Chagoi er niet heb tussen staan.
Deze Chagoi is nisai en is nu al 67cm!
Deze mag voor 495,- worden opgehaald
Een geweldige lengtepakker met een mooie body en een super netpatroon!
Handtam en een megakarakter welke veel rust in de vijver brengt
Filmpje op aanvraag