Hoge kwaliteits koi aangeboden

De vanzelfsprekendheid zelve: heb je wat te koop of zoek je iets, is dit de rubriek!

Moderator: FredLekx

Plaats reactie
kelvin

Hoge kwaliteits koi aangeboden

Bericht door kelvin »

Hallo,

Om wat plaats te maken voor nieuwe aankopen gooi ik enkele koi in de verkoop. Bij aankoop van meerdere koi wil ik onderhandelen over de prijs.
Ook bij het meteen afhalen van één van de éénkleurigen kan er wat aan de prijs gedaan worden, deze zitten verwarmd en kunnen dus meteen naar een andere verwarmde qbak.

1) Nisai Ginrin benigoi van Ogata, 399 euro
Deze koi komt uit de bekende Taiho bloedlijn van Ogata en is daar op de auction gekocht als tosai. Deze koi is net nisai en meet 55cm+, enorm dus voor zijn leeftijd en heeft verder nog een hele goede bouw om een reus te worden. De benigoi is vermoedelijk male. Het filmpje doet de koi totaal geen eer aan, is veel mooier en roder in het echt.

2) Nisai karashigoi van Ogata, 399 euro
Deze karashigoi komt uit een Konishi bloedlijn en is op de Ogata auction aangekocht, net nisai en 50 cm+ met een hele brede bouw. De koi is vermoedelijk female. Ook weer geen super filmpje

3) Red Karashigoi van Ogata, 499 euro
Deze karashigoi komt uit een Oya bloedlijn en is op de Ogata auction aangekocht, nisai en 55cm, geslacht onbekend. Heeft een super huidkwaliteit en is nog mooi langgerekt.

4) Showa van Momotaro, 599 euro
Showa van Momotaro uit de Mako bloedlijn, als ik me niet vergis geboren in 2017, 65cm en male. Is een beetje een gokje met het sumi of het gaat doorkomen of niet, ik zie deze voorlopig beetje bij beetje zwarter worden.

5) Kohaku van Toyota Dainichi, 599 euro.
Kohaku van Toyota Dainichi, geboren in 2017 als ik me weer niet vergis, 55cm en male, super huidje.
123652513_465830437730826_7224662315708640469_n.jpg
123652513_465830437730826_7224662315708640469_n.jpg (50.43 KiB) 485 keer bekeken
kelvin

Re: Hoge kwaliteits koi aangeboden

Bericht door kelvin »

Ze mogen ook tot het voorjaar blijven zitten natuurlijk, de eenkleurige zitten op 24 graden verwarmd
kelvin

Bericht door kelvin »

Nog een leuke bijkomstigheid omdat jullie koivrienden zijn: bij aankoop van 3 of meer koi mag de koper een van deze twee koi gratis kiezen!

1) Shiro utsuri van de Ogata auction uit omosako ouderdieren. Nisai en bijna 40 cm. Heel dure vis geweest, maar zijn bekje is misvormd geraakt. Verder een heel mooie koi.

2) Mijn yamabuki Challenger, vermoedelijk female en tegen de 60 cm.
jocca

Bericht door jocca »

ge doet die yama challenger weg :shock:
binnen 2 jaar is dit de mooiste in uwen vijver :wink:
WimB

Bericht door WimB »

Wat een super mooie shiro... Ondanks zijn bekje mag hij zeker in mijn vijver zwemmen... :D :D
kelvin

Bericht door kelvin »

Hey Jocca,

De yamabuki is inderdaad een hele mooie vis geworden, maar ik wil naar minder eenkleurige en meer gosanke. Aangezien ik al kleppers van karashis heb zwemmen en dat een mooiere soort vind, moet deze jammer genoeg weg. Nu heb ik deze van jullie gratis gekregen, dus ga ik aan jullie ook geen geld vragen ervoor :good:

Wim,
Inderdaad echt een heel mooi patroontje en huid. Eeuwige zonde van zijn bekje... Deze krijgt nu veel moeilijker korrels binnen, wat je ook ziet aan zijn breedte
jocca

Bericht door jocca »

Nu heb ik deze van jullie gratis gekregen, dus ga ik aan jullie ook geen geld vragen ervoor :good:
mooie en goede ingesteldheid :good: :good:

veel succes met de verkoop, voor deze kwaliteit van vissen betaal je in de handel een veelvoud ...
kelvin

Bericht door kelvin »

Update: Shiro en kohaku staan gereserveerd.
Voor de yamabuki en ginrin benigoi is er ook al een geïnteresseerde :good:
kelvin

Bericht door kelvin »

Prijsdrop voor de showa naar 399! ;cool;
Plaats reactie

Terug naar “Koop en verkoop onder koivrienden”