• Advertentie

Sponsers van onze nieuwjaarsreceptie op 20 januari 2018

19 juli in Vlaams Brabant : een must voor de koiliefhebber !

... of gewoon gezellig staan keuvelen -en bijleren- via deze formule: aan de rand van een koivijver van een koivriend !

Berichtdoor Peter en Anja » di 22 jul 2008, 21:45:09

ongelofelijk Aad , ik ben sprakeloos (en da wil al wat zeggen hoor :lol: )
grt
peter en anja
Peter en Anja

Afbeeldingen: 688

Berichtdoor noa » di 22 jul 2008, 22:44:58

Dag ,

Driewerf dank :

aan alle aanwezigen : jullie hebben voor zo'n vriendschappelijke sfeer gezorgd en daardoor zeer uitgebreid bewezen dat dit forum zijn naam niet gestolen heeft ;

aan iedereen die leuke commentaren heeft gegeven en geschreven , met een bijzondere attentie voor Peter , Pedro en Aad voor de wondermooie foto's . We genieten er nog steeds van !

aan Gerda , Vera , Rie en Johan : jullie gastvrijheid èn jullie onverdroten hulp waren fantastisch.

We zijn jullie allemaal oprecht dankbaar !!! ( we beloven plechtig dat we naar jullie begrafenis zullen komen ...)

Noa en Liesbeth
noa

Afbeeldingen: 28

Berichtdoor noa » di 22 jul 2008, 23:38:26

Dag ,

Ik wist dat ik iets niet mocht vergeten , maar ik wist niet meer wat ...

Tja , mijn geheugen is inderdaad niet meer wat het geweest is . Vorige week ging ik naar de Lidl en vroeg ik aan een afdelinsverantwoordelijke : " waar kan ik de kallinatronchorodioxyde vinden ? " . De behulpzame werknemer antwoordde begripvol monkelend : "U bedoelt een fles mosterdolie." Ik antwoordde : " Inderdaad , maar ik kan het nooit onthouden."

Enfin, wat was ik vergeten ?

Nog een bijkomende tweewerf bedankt :

aan Ingrid voor de overheerlijke baklava ! ( ik zou haar eens persoonlijk willen bellen om haar te bedanken , maar ik krijg sinds zondagmorgen mijn tanden niet meer van elkaar ; morgen ga ik in de Gamma een fles tinner halen )

aan de koi'vriendinnen' en alle andere schoonheden die helpende handen hebben aangereikt .

Groet
noa

Afbeeldingen: 28

Berichtdoor Ingrid » wo 23 jul 2008, 7:40:56

noa schreef:................ ik krijg sinds zondagmorgen mijn tanden niet meer van elkaar ; morgen ga ik in de Gamma een fles tinner halen ) ...................

Hahaaahaaaaa....

oké, ik heb daar een middeltije voor..
een heerlijke zoete frisse witte wijn....

Dus voor wie zijn tanden ook niet van mekaar krijgt,
of,
voor zuster baklava die de 'plak' niet van haar handen krijgt zodat ze de
behandelde koi bijna niet te water kan laten.............. :lol:

WITTE WIJN helpt !!

(Ik had plechtig beloofd aan Peter, dat ik mij nog slechts éénmaal per week zou laten gaan wat betreft mijn 'teksten' hier, maar ik heb het exact maar 23uur uitgehouden waarvoor mijn excuses :oops: )
Ingrid

Afbeeldingen: 595

Berichtdoor polleke » wo 23 jul 2008, 8:45:11

Amaai ik heb weer genoten van de sfeerbeelden , buiten eten met een vijver in de buurt daar doen we het toch voor he lang leven de zomer en de toffe bende . groetjes aan iedereen .
polleke

Afbeeldingen: 1155

Vorige

Keer terug naar Vijvertochten