Nieuwjaarsreceptie 28 januari 2012

Hét onderdeel waar http://www.koivrienden.be" onclick="window.open(this.href);return false; wil in uitblinken! Koivrienden dus samenbrengen op een interessant evenement ...
Koivrienden
Site Admin

Nieuwjaarsreceptie 28 januari 2012

Bericht door Koivrienden » 21 nov 2011, 20:39

Hoi vrienden

Na het overweldigende succes van koivrienden receptie 2009, 2010 en 2011 zal er naar gewoonte ook begin volgend jaar een nieuwjaarsreceptie plaatsvinden en wel op zaterdag 28 Januari waar alle koivrienden welkom zijn om elkaar het beste voor 2012 toe te wensen.

De locatie is terug hetzelfde geworden als vorig jaar.

Locatie:Het zaaltje is gelegen in de gemeente Bassevelde nabij Lembeke en draagt de naam Sint – Lodewijk
Adres: Landsdijk 74 (ingang naast kerk)
9968 Bassevelde

Vanaf 14.00 uur zijn jullie van harte welkom, bij binnenkomst zal een ieder van jullie een welkomstaperitiefje aangereikt krijgen,de overige drankjes zijn voor eigen rekening tegen de bekende democratische prijzen.

Ook willen we dit jaar weer een Tombola organiseren welke reeds goed in de smaak is gevallen bij alle koivrienden.

Naar de avond toe kan er gekozen worden uit onderstaande menu welke vorig jaar goed gesmaakt werd.

- Volwassenen: beenhesp met groenten,frieten en dessert á 30€ p.p

- Kindermenu: frikadel met frietjes - of spaghetti – ,en toetje á 15€ p.p

Opgeven voor deze dag kan door een mail te sturen naar info@koivrienden.be onder vermelding van uw nick-name en aantal personen
ook graag vermelden of u deelneemt aan het diner, ( eventueel kindermenu. )

Het aanmelden voor deze dag graag voor 17 januari 2011
eventuele anuleringen ook graag vóór deze datum, anders moeten we gemaakte kosten helaas toch declareren.

We hopen vele koivrienden te mogen begroeten.

De prijzen voor de tombola zullen we hier geregeld aanvullen, met dank aan de sponsoren van Koivrienden :D

Afbeelding

Dit is een tosai van Taniguchi. (moeder is Marudo van 92 cm x Sakai papa), en gaat op de groeivijver tot april 2012.

-------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

28731

Het betreft een prachtige Female Shiro - Utsuri uit de Musashi kweeklijn Omosako

-------------------------------------------------------------------------------------

Zoals jullie kunnen zien heeft House of Kata koi products http://nl.houseofkata.com/news.php ,koivrienden een scala aan producten geschonken t.b.v de tombola.

Afbeelding

28970

Maar liefst 3 Cadeaubonnen ter waarde van 50€ bij aankoop van Koi- en vijverbenodigdheden
Geschonken door Joey, en Patrick van http://www.zenkoi.be

Afbeelding
29041

Ook hier te veel om op te noemen, en geschonken door Gino van http://www.polyvijvers.be

Afbeelding

28987

Ook onze trouwe sponsoor Nikoi http://www.nikoi.nl/catalog/
draagt koivrienden een warm hart toe,dank voor de mooie prijzen voor de tombola.

Afbeelding
28971

Net als vorig jaar werden we door Kim van http://www.kimskoi.be uitgenodigd om onderstaande prijzenpakket te gaan ophalen

Afbeelding

28985

Ook Filip van http://www.filips-koi.be stelde enkele prijzen ter beschikking

Afbeelding

28986

Ook bij onze nieuwe sponser Majakoi werden we uitgenodigd en de koffer vol geladen
Afbeelding

29063

Het prijzenpakket van Hans en Martine van http://www.Qualitykoi.be

Afbeelding
28988

Vandaag een bezoekje gebracht aan Danny en Mie van http://www.dannyskoicafe.com waar we maar liefst 5 waardebonnen bij aankoop koi in ontvangst konden nemen ter waarde van 150€.

Afbeelding

29240

Ook onze trouwe forumsponsers Joachim en Hans van http://www.kokugyo-koi.be stellen 5 waardebonnen ter beschikking

Afbeelding

29363

Vriendelijke groet,
koivrienden
Laatst gewijzigd door Koivrienden op 07 mei 2014, 08:16, 6 keer totaal gewijzigd.

koi.gin

Bericht door koi.gin » 21 nov 2011, 20:43

Ga direct mijn mailtje versturen zie. :wink:
Laatst gewijzigd door koi.gin op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg hier de aanleg van de eerste airliftgestuurde vijver met een trommelfilter; https://www.koivrienden.com/phpBB/viewtopic.php?t=5309" onclick="window.open(this.href);return false;

bmwke

Bericht door bmwke » 21 nov 2011, 20:56

Mailke is al onderweg. :D
Laatst gewijzigd door bmwke op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

budoke

Bericht door budoke » 21 nov 2011, 21:37

Mailke is opgestuurd :D
Wil ik niet missen :lol:
Laatst gewijzigd door budoke op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
heb soms heldere momenten,zijn wel schaars

ubbykoi

Bericht door ubbykoi » 21 nov 2011, 21:56

mailtje is onder weg
mvg ubbykoi
Laatst gewijzigd door ubbykoi op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

tulip
Contacteer:

Bericht door tulip » 21 nov 2011, 22:39

Vraagje???
Is dit zaaltje toegangkelijk voor rolstoelgebruikers ?, mijn echtgenote is mindervalide, en mag mijn hondje ev. meekomen (kindermenu!!!!)
Mvg Freddy.
Laatst gewijzigd door tulip op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

kurten

Bericht door kurten » 21 nov 2011, 23:04

hallo mailtje is ook al verstuurd ze :D
we zullen er ook weer bij zijn en ja de ganse famlie.

mvg kurten,
Laatst gewijzigd door kurten op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 22 nov 2011, 18:26

Hoi vrienden, :D

Jullie hebben geen idee hoeveel deugd het doet te zien dat er zo veel koivrienden zich reeds hebben ingeschreven :D :D

tulip schreef:Vraagje???
Is dit zaaltje toegangkelijk voor rolstoelgebruikers ?, mijn echtgenote is mindervalide, en mag mijn hondje ev. meekomen (kindermenu!!!!)
Mvg Freddy.
Hoi Freddy,

Een rolstoel is totaal geen probleem, en moet er een trapje overbrugt worden , dan steken we met zijn allen graag een handje toe :D

Hondjes, hoe lief ze ook zijn, deze zijn niet toegelaten in de zaal. sorry daarvoor.

Groetjes,

Marc

P.s. De mail voor inschrijving hebben we prima ontvangen :D , en de bevestiging volgt :wink:
Laatst gewijzigd door Marcje op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

Ingrid

Bericht door Ingrid » 23 nov 2011, 00:46

Zoals altijd wil ik er ook heel graag bij zijn.
Het mailtje komt eraan.... :)
Laatst gewijzigd door Ingrid op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
--> En leid me niet in bekoring,
ik zal het zelf wel vinden <--

jeroenie

Bericht door jeroenie » 23 nov 2011, 20:23

Marcje schreef:
tulip schreef:Vraagje???
Mvg Freddy.
Hoi Freddy,

Een rolstoel is totaal geen probleem, en moet er een trapje overbrugt worden , dan steken we met zijn allen graag een handje toe :D

Hondjes, hoe lief ze ook zijn, deze zijn niet toegelaten in de zaal. sorry daarvoor.

Groetjes,

Marc
en ne koi aan de leiband? :lol:
Laatst gewijzigd door jeroenie op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

polleke

Bericht door polleke » 24 nov 2011, 17:58

Haha als die niet blaft dan mag het volgens mij :D .
Laatst gewijzigd door polleke op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .

yamabuki1159
Contacteer:

ja hoor we zijn van de partij

Bericht door yamabuki1159 » 25 nov 2011, 21:17

de mail is al onderweg

groetjes
Laatst gewijzigd door yamabuki1159 op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

de7bronnen
Contacteer:

Bericht door de7bronnen » 25 nov 2011, 22:49

Vind het erg jammer maar het is een beetje ver voor mij. maar moest er iemand in de buurt van Tienen -Diest -Leuven zijn die wil gaan . kunnen we misschien iets afspreken.
ik rij voor op te gaan en de andere voor terug te komen :lol:
Laatst gewijzigd door de7bronnen op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroenie

Bericht door jeroenie » 26 nov 2011, 07:49

de7bronnen schreef:Vind het erg jammer maar het is een beetje ver voor mij. maar moest er iemand in de buurt van Tienen -Diest -Leuven zijn die wil gaan . kunnen we misschien iets afspreken.
da blijft maar even ver zelle dan :P , of bedoel je den drankverbruik?
Laatst gewijzigd door jeroenie op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

de7bronnen
Contacteer:

Bericht door de7bronnen » 26 nov 2011, 11:11

jeroenie schreef:
de7bronnen schreef:Vind het erg jammer maar het is een beetje ver voor mij. maar moest er iemand in de buurt van Tienen -Diest -Leuven zijn die wil gaan . kunnen we misschien iets afspreken.
da blijft maar even ver zelle dan :P , of bedoel je den drankverbruik?
jij snapt het .niet dat ik ga drinken dat ik niets meer zie, maar je hebt snel teveel hé en dan zo een lange weg alleen (mijn vrouwke zal niet meegaan en bij de dochter blijven)
Laatst gewijzigd door de7bronnen op 07 mei 2014, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Cursussen / workshops / bijeenkomsten”