Nieuwjaarsreceptie 26 januari 2019

Hét onderdeel waar http://www.koivrienden.be" onclick="window.open(this.href);return false; wil in uitblinken! Koivrienden dus samenbrengen op een interessant evenement ...
The digital hunter

Re: Nieuwjaarsreceptie 26 januari 2019

Bericht door The digital hunter » 26 jan 2019, 15:10

DebuurmanvanFredLekx schreef:
26 jan 2019, 13:32
Kalender is nog niet gesignaleerd.
Prijzentafel is echt te klein voor de waanzinnige overvloed aan prijzen.

U moogt allen trots zijn op deze prestatie.

Groet,
Marco
Tja, Marco misschien toch ook maar eens overwegen om een koivijver te maken dan kan je die prijzen ook gebruiken :wink:

Trouwens voor koi's hoef je dan niet ver te gaan dan,gewoon even met een groot schepnet over de schutting gaan en keuze zat bij je buurman :lol: :lol: :lol:

Niet zeggen dat je die tip van mij hebt,hé :nono:

Groetjes en veel lol samen

Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

VVB

Bericht door VVB » 26 jan 2019, 19:25

Bedankt voor de organisatie, TOP. Jammer dat ik niet langer kon blijven.

Grz
Vincent

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx » 26 jan 2019, 20:20

Zo, wij zijn ook weer terug van weggeweest.
Zo als altijd weer een prima middag en weer een beetje bijgekletst met diverse Koivrienden. En man, man... Wat een grote hoeveelheid aan prijzen.

poutie

Bericht door poutie » 27 jan 2019, 07:51

Ja het was weer een superdag een dag om niet vlug te vergeten :D
Alles was weer meer dan TOP in order (ja zoals altijd eindelijk :D )
Bedankt voor deze mooie namiddag :D
Het eten was ook weer zeer lekker :good:
En de prijstafel was ook super :shock:
Ik bedankt ook nog alle sponsors van de Koivrienden voor de mooie prijzen :good: :good: :good:
Grts Luc.

mario1

Bericht door mario1 » 27 jan 2019, 08:20

Het was weer een gezellige en leuke namiddag.
Het eten was dik in orde :good:
Bedankt Admins en de vooral de sponsoren die voor de reuze prijzentafel hebben gezorgd.

Ik kan maar 1 minpuntje bedenken en dat is het vernemen dat Admin Martien de koivrienden achter de schermen verlaat.

LucB

Bericht door LucB » 27 jan 2019, 09:26

Ook vanwege mezelf mijn felicitaties voor de alweer vlekkeloze en goede organisatie. De prijzentafel was inderdaad indrukwekkend. Alleen had ik beter arco-aandelen met mijn geld gekocht :dash: Er was dan weer eentje aan ons tafel die zowat met de helft van de prijzen ging lopen...
De boodschap van Martien kwam onverwacht, maar als je dan hoort dat Martien al meer dan 10 jaar intensief bezig is met de koivrienden, dan is dat op zich een monsterprestatie en is de beslissing zeer zeker te begrijpen. Ik denk dat niet iedereen weet hoeveel uren per week zo een admin functie van je vrije tijd opslorpt.
Ik hoop dat de koivrienden Marc en Caroline er nu niet alleen voor laten staan en waar mogelijk helpen om het forum te dragen.

koi.gin

Bericht door koi.gin » 27 jan 2019, 09:52

Hoi,

ook van hieruit een DIKKE DIKKE DIKKE merci aan allen die dik mogelijk hebben gemaakt. De admins hebben er wederom een geslaagde dag van gemaakt.
En zeker niet te vergeten, de sponsors voor de mooie prijzentafel, die was dit jaar gigantisch groot. :shock:
Terug wat kunnen bijkletsen met de vrienden, enkele ervan waren niet aanwezig, wat ik dan wel spijtig vond, maar zal voor een volgende keer zijn. :D

Speciaal voor Martien en Angelique een extra dankwoordje, 10 jaar lang hebben jullie er alles voor over gehad om de koi vrienden te ondersteunen daar waar nodig was. Dank hiervoor.

Deze keer dan toch een prijs kunnen versieren. Voor de bevindingen gaan we nog even geduld moeten hebben.
Dank aan de sponsor. :good:
73737

Mvg Gino
Laatst gewijzigd door koi.gin op 27 jan 2019, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg hier de aanleg van de eerste airliftgestuurde vijver met een trommelfilter; https://www.koivrienden.com/phpBB/viewtopic.php?t=5309" onclick="window.open(this.href);return false;

Robanne

Bericht door Robanne » 27 jan 2019, 09:59

Was weer heel blij dat ik aanwezig was, je ruikt en proeft de vriendschappelijke sfeer van onze gedeelde hobby !
Jammer van Martien, maar ook dankbaar voor zijn jarenlange intensieve werklust. Onderschat dit zeker niet ! Respect Martien [thank_you
Heb nu ook aandelen gekocht...zo'n berg prijzen in de pot en telkens ernaast vissen...beetje zoals in de vijver dienen pokkevis die altijd weet te ontsnappen... :dash:
Prachtig feest, zou dit niet willen missen... :clap2:

Guyke

Bericht door Guyke » 27 jan 2019, 11:26

Hallo,

Het was weer een toffe namiddag.!!!
De plotse aankondiging van Martien kwam als een donderslag bij heldere hemel. :dash:
Toch veel respect en dankbaarheid voor de vele jaren van belangeloze inzet. :good: :good: :good:

Hopelijk is dit niet het begin van de teloorgang van deze site... :CrossFingers: :CrossFingers:

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang » 27 jan 2019, 11:58

Iedereen dank voor de aanwezigheid,

Ook een groot dankwoord aan de sponsors om de prijzentafel wederom te doen overlopen.

Wellicht is het een mooi gebaar als iedereen een bericht hier plaatst met de gewonnen prijzen en een bevinding van hoe men ( ofwel de koi ) het hebben ervaren, zeker omdat er zo een grote hoeveelheid aan voer was en dit misschien niet het normaal gebruikte voer is zal men toch een nieuwe ervaring op doen. Dit is enkel positief voor de sponsors om alle ervaringen mee te nemen naar de toekomst.

Foto's zullen wel komen denk ik, ik heb enkele camera's horen klikken en zien flitsen :Hyper:
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping

goshiko

Bericht door goshiko » 27 jan 2019, 12:12

Gaan we zeker doen Martien, al is het nu nog wat vroeg voor feedback over het voer. Ben benieuwd trouwens, ik wist de allereerst uitgereikte prijs te winnen, zak voer van lsaqua.
Dikke merci aan de organisatie trouwens, het was weer top.

Goshiko
koivijver 74 kuub
filterlijn 1 : 5 drains, bezinkkamer met borstels, lege bezinkkamer,bewegend bed 200l, 2 maal membraanairlift
filterlijn 2 : skimmer, cetus-sieve, superfish eco plus E 8000, plantenbak 9 kuub met voornamelijk irissen en zuurtstofplanten

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx » 27 jan 2019, 13:26

73734
Laatst gewijzigd door FredLekx op 27 jan 2019, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Liam

Bericht door Liam » 27 jan 2019, 13:28

Het was weer een leuke middag ,goed en leuk gezelschap ,drank in overvloed,lekker eten en een reuze prijzen tafel.Dank aan de organisators en de sponsers wave .

gr Liam

FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx » 27 jan 2019, 13:33

73735

Deze foto's heb ik gisteren gestuurd naar Ronald (Digital Hunter).
Hij was gisteren jarig en kon door andere omstandigheden gisteren niet aanwezig zijn.

Voor de overige foto's: Aad is gisteren weer lekker aan het "schieten" geweest, dus die is vandaag druk met de nabewerking schat ik zo in.

antoon

Bericht door antoon » 27 jan 2019, 17:54

Het was weer een gezellige en leuke namiddag.
Alvast bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakte. :clap2:

Plaats reactie

Terug naar “Cursussen / workshops / bijeenkomsten”