Iemand ervaring met deze trommel

Zoals het zichzelf verklaard: alle vragen en suggesties ivm filtratie horen hier thuis!
Bertarna

Re: Iemand ervaring met deze trommel

Bericht door Bertarna »

De mens aan de telefoon ging contact opnemen met zijn bazen, Makoi is in verlof momenteel.
Ze gingen normaal 14 juli leveren maar er waren problemen met leveringen in België.
Ik denk dat het daar is mis gegaan.

Aan de verpakking was niks te zien.
Denk ook niet dat Makoi hier iets aan kan doen, ze zullen geen beschadigde dingen opsturen denk ik.
Ik hoop wel dat ze dit kunnen oplossen want dit is geen goedkope trommel..
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Ik weet van een andere fabrikant dat ze een technische dienst hebben die ter plaatse reparatie’s kan uitvoeren , maar deze heeft zo’n knal gehad dat ik hem niet meer zou willen .
De zichtbare schade verhuld vaak nog een hoop wat later pas een probleem ZOU kunnen worden .
Wie weet is er niks aan de hand maar zou ook zo maar uit elkaar kunnen ploffen tijdens het vullen of later.
De lasnaden zijn bv wel breekbaar.
Bertarna

Bericht door Bertarna »

Er loopt een barst in 1 van de lasnaden dus ik hoop idd dat ze hem terugnemen
chief

Bericht door chief »

Bertarna schreef: 20 jul 2022, 14:55 Er loopt een barst in 1 van de lasnaden dus ik hoop idd dat ze hem terugnemen
Balen is dat en vreemd dat ze in het hoogseizoen op verlof zijn .. persoonlijk zou ik een nieuwe eisen. Ik snap zo en zo niet dat ze die dingen niet zelf komen bezorgen.
Bertarna

Bericht door Bertarna »

Het is meer dan 3u rijden dus dat snap ik wel.
Ze zijn er mee bezig
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Bertarna schreef: 20 jul 2022, 16:59 Het is meer dan 3u rijden dus dat snap ik wel.
Ze zijn er mee bezig
Nouja feitelijk hebben ze nu een extra trommel verkocht , want volgens mij is palletpost altijd verzekerd .

Dus dan mogen ze je toch zo snel mogelijk een nieuwe komen brengen .
Bertarna

Bericht door Bertarna »

Ja maar ik heb getekent voor ontvangst zonder alles eerst uit te pakken, verpakking was onbeschadigd dus ging ik er van uit dat alles goed was.

Ik hoop dat ze niet zeggen dat ik maar eerst moest gekeken hebben voor ik tekende
mario1

Bericht door mario1 »

Bertarna schreef: 20 jul 2022, 18:13 Ja maar ik heb getekent voor ontvangst zonder alles eerst uit te pakken, verpakking was onbeschadigd dus ging ik er van uit dat alles goed was.

Ik hoop dat ze niet zeggen dat ik maar eerst moest gekeken hebben voor ik tekende
Ik begrijp ergens wel dat je je zorgen maakt, maar als ze dit niet terug nemen kunnen ze beter hun deuren sluiten. :dash:
Als ze een goede service willen geven moer je gewoon een nieuwe trommelfilter krijgen, punt uit.
bazzio

Bericht door bazzio »

Balen dit en ook erg verbaast over het gebruik van hout in de ringbalk. De trommel heeft een aardige beuk gehad zo te zien (of misschien wel erger).
Ik zou iig geen genoegen nemen met iets anders dan een nieuwe en zo snel mogelijk.
Ik ben zoals ik het nu zie blij dat ik mijn combi heb opgehaald, moest er een busje voor huren en viel niet mee met een gewicht van 150 kg met zijn tweeën maar je hebt wel alles in eigen hand.

Trouwens een bezorgdienst wacht niet tot dat jij rustig de verpakking hebt geopend, dus je bent altijd te laat met ontdekken als er iets mis is.
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

bazzio schreef: 20 jul 2022, 19:00
Trouwens een bezorgdienst wacht niet tot dat jij rustig de verpakking hebt geopend, dus je bent altijd te laat met ontdekken als er iets mis is.
Dat klopt
Ze helpen een vrouw niet eens om de levering in huis te krijgen .
Zo ben ik toen van werk naar huis moeten komen om de 3d zakken binnen te krijgen . (135kg samen)
Hup pallet op de stoep en doeiii
bazzio

Bericht door bazzio »

Bertarna schreef: 20 jul 2022, 18:13 Ja maar ik heb getekent voor ontvangst zonder alles eerst uit te pakken, verpakking was onbeschadigd dus ging ik er van uit dat alles goed was.
Zat nog ff naar die foto te kijken na je commentaar... Als de verpakking onbeschadigd was dan kunnen er maar enkele denkbare dingen gebeurd zijn m.i.
1. Hij is zo ingepakt maar dat kan ik niet geloven, zo wil je als bedrijf geen reclame maken voor je product. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je dit mist bij inpakken.
2. Bij het transport bedrijf is er wat gebeurd (ik zie ook streep sporen op de ring balk) met laden o.i.d. en deze hebben hem her verpakt. Verklaart misschien ook de latere levering ?
3..... 🤷‍♂️
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

@bazzio de strepen zitten bij nieuwe balken al erop .
Daar heb ik rekening mee proberen te houden bij het verstek zagen zodat die streepzijde niet bovenop zat .
5F954CE5-5B40-4B70-8898-89AB590BA961.jpeg
C7EDEA66-A2E6-4FA3-890B-C12377676583.jpeg
Bertarna

Bericht door Bertarna »

Als ik alle commentaren lees ben ik al wat gerust gesteld dat ik een nieuwe zal krijgen.
Ze gingen al contact opnemen met de transportfirma om hem weer op te halen maar van een nieuwe is niet gesproken.

Ze zijn er zeker van dat er niks aan was voor het versturen en dat geloof ik ook wel, zou anders maar slechte reclame zijn.
De trommel heeft een week in het depot gestaan van de transporteur, en volgens mij zal daar iets gebeurd zijn.
Ik hoop op een goeie afloop.
Bertarna

Bericht door Bertarna »

En als ik de reviews lees over DB Schenker snap ik niet waarom ze voor deze kiezen als leverancier. Voor 150 euro verzendkosten mag je toch wat meer verwachten.
Het eerste wat de chauffeur zei was dat hij iets zeer breekbaar meehad voor mij
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Ik had zoals Bas zelf dat ding opgehaald .
6u retour plus een half uurtje ruzie maken in de winkel .
Maar dan heb je het wel dezelfde dag thuis .

Die transportbedrijven heb en schijt aan hun lading , enige wat telt is als dat laadruim leeg is kunnen ze naar huis .
Plaats reactie

Terug naar “Filtratie: voor- en biologische filtratie”