Dit is nog eens leuk wakker worden en nu mag ik ook ervaren hoe plezant het is om bij te lezen met een bakje koffie

Doet me echt deugd.
Ik kende het niet Jef, maar nu is het te laat maar dat is niet erg. Het werkt.Jef schreef:ja, zo'n breadboard is geweldig gemakkelijk om te experimenteren; heb je in alle maten en soorten en kost bijna niets.
Ik volg nogsteeds met aandacht....

Dat staat er dus ook op he Ronald, "made in China"The digital hunter schreef:Ik ben wel aan het volgen met al mijn aandacht maar dat met die printplaten is voor mij Chinees,hoor![]()

Hartelijk dank Ronald !The digital hunter schreef:Dat is goed nieuwsMaar een kwartier geleden heb ik de laatste foutjes eruit gehaald en werkt de print.![]()
maar dat je pa weer thuis is helemaal mooi nieuws
![]()
Groetjes,
Ronald
Inderdaad Mario, 't mag ook eens meezitten he. Merci alvast !mario1 schreef:2 x goed nieuws dus
Dank u wel Guyke !Guyke schreef:Hallo,
![]()
![]()
mvg
Guyke
Vond ik ook Gino, nogmaals dank en binnenkort spring ik eens binnen als ik om de andere sproeiers ga.koi.gin schreef:Hoi Bart,Bossi schreef: Na de finetuning aan de programmatie kreeg ik leuk bezoek toen ik net begonnen was aan de printplaat. Ene man die de eerste trommelfilter-Airlift-vijver realiseerde had een mooi ritje voor de boeg.
Normaal was het wel de bedoeling dat ik tot bij hem ging rijden maar omdat hij zelf weg moest en Antwerpen rakelings passeerde, is hij hier zelf even binnengesprongen.
Ik had ooit mijn meetpennenset aan hem gegeven, aangezien ze niet gebruikt worden mocht ik ze terug hebben voor mijn Combi.
Bedankt voor je bezoek en de leuke babbel Gino !![]()
heel toffe babbel hebben we gehad en het brengen van de meetpennenset is met plezier gedaan.
Tja, sommigen kunnen er misschien ambetant van worden maar als er iets in mijn kopje steekt geef ik niet af tot ik het heb. Niet altijd voor iedereen leuk, in dit geval kan het geen kwaadkoi.gin schreef:Zo kennen we u, een echte doorzetterBossi schreef: Maar een kwartier geleden heb ik de laatste foutjes eruit gehaald en werkt de print.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dat komt er zo snel mogelijk aan Gino, ik geef wel toe, ondanks het niet veel voorstelt en een kleine schakeling is, het toch opletten is bij elke soldering of ze wel juist zit.koi.gin schreef:Hier ben ik ook wel eens naar benieuwd, heb dat vroeger ook nog gedaan zo solderen op een printplaatje.Bossi schreef:Ik post zo snel mogelijk het resultaat en het schema
Klopt Gino, Bedankt hiervoor !koi.gin schreef:Een pak van je hart waarschijnlijk.Bossi schreef:maar nu eerst naar ons papa want die is ook zojuist terug thuis na zijn operatie en 8 dagen ziekenhuiskamer![]()
Groetjes,
Bossi
Bart, we bijven volgen en doe vooral zo verder.
Dank je Freddy !FredLekx schreef:![]()
Ik ga even kijken hoe ik het schema zal posten, ik denk eraan om er wat tekst bij te plakken zodat het iets of wat duidelijk wordt.
Groetjes,
Bossi