Nishikigoi de stille kracht van shinji

Zoals waterkwaliteit: een bouwsteen voor de gezondheid van onze koi!

geloof jij in de stille kracht van shinji

ja
16
27%
nee
28
47%
ik wacht de resultaten van de gebruikers af
15
25%

Totaal aantal stemmen: 59

poutie

Re: Nishikigoi de stille kracht van shinji

Bericht door poutie » 11 feb 2019, 23:43

Ja Ronald ik denk van de Kien het ganse jaar gebruiken :D
Ik heb saka-ni gebruikt deze zomer in mijn Q-bak en vijver voor nieuwe vissen de verzetten van Q-bak naar vijver en geen probleem gehad :good:
Grts Luc.

mullie

Bericht door mullie » 12 feb 2019, 11:11

Goedemorgen
Ik ga voor een nee
Hier krijgen ze alleen korrels en donker bruin brood
En ze worden ook oud en groot
een fout is ook een 9

The digital hunter

Bericht door The digital hunter » 12 feb 2019, 20:40

Dag koivrienden,

voor en tegenstanders heb je bij alles en dat is goed want anders werd het allemaal maar een saaie boel,hé :wink:

Dus respect voor de tegenstanders of twijfelaars :good:

Maar wat me wel opvalt in heel dit verhaal, is dat zij die wel voor de Shinji methode kiezen allemaal zeer tevreden zijn over de resultaten die ze ermee behalen.

Dus als de koiliefhebbers EN hun koi's content zijn is dat toch een win-win situatie voor beide,niet ?

Ondertussen ben ik begonnen met het inpalmen van een stukje van de keuken om mijn kookkunsten op peil te brengen.
Dat gaat niet zonder slag of stoot :dash: :kez: want mijn vrouwke verdedigd haar 'burcht' hardnekkig :roll:

@ Luc en Geert,
bedankt voor de tips en uitleg over de producten/recepten en hoe jullie ze gebruiken [thank_you

Mochten er nog mensen zijn die hun ervaring hier willen delen het ;OK; want kan mij en andere koiliefhebbers helpen om nog beter voor onze koi's te zorgen.

Alvast bedankt en groetjes,

Ronald
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;

Guyke

Bericht door Guyke » 12 feb 2019, 21:07

Hallo,

Ik gebruik het niet.
Er zijn al zo veel van die wondermiddelen gelanceerd dat ik er een beetje een degou van krijg.
Veel van de verhalen die er aan vast hangen vergeten belangrijke zaken die met dit alles samenhangen.
bv het water, hoeveelheid vis /m³, filtering, ligging van de vijver, ligging van de vijver ( aan zee of niet )en zo kan ik nog een tijdje voortgaan.
Slecht zal het wel niet zijn Het is en blijft een business.

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

riny42

Bericht door riny42 » 13 feb 2019, 06:42

ik gebruik het niet maar geloof dat je idd moet doen wat goed voelt, doe ik zelf ook.

AVG

Bericht door AVG » 13 feb 2019, 20:37

Zojuist de gehele topic van begin tot het einde eens teruggelezen, wat een reacties waren dat in het begin :shock: ( kan mij ook nog wel een paar p.m herinneren aan mijn adres ...)

De lezing van weleer vond ik best wel apart en in sommige leerzaam. Alle goede voornemens ten spijt heb ik er nooit iets mee gedaan en ben dat ook niet van plan. De Koi doen het al jaren goed ( even afkloppen ), dus waarom zaken toevoegen waarvan hier in ieder geval niet af te lezen zal zijn of zaken werken.

Ieder zijn ding, zij die erbij zweren prima !, geen enkele vijver en haar bestand zijn immers hetzelfde.

Plaats reactie

Terug naar “Voeding”