Dode vis
Dode vis
Het is één van mijn eerste vissen, 70 cm en toch zeker 15 jaar oud. Niet de mooiste maar wel een grotere vis...
Als ik mijn thermometer mag geloven is het water slechts 2,5 graden?? Ga dit weekend een nwe kopen want denk dat hij beetje liegt. De rest is niks aan te merken, shiro beetje last van de kou..
Zou die vis dood kunnen zijn van de kou, of....
Re: Dode vis
o dat is zuur,
mja 15 jaar ... het kan wel es de leeftijd zijn hoor. Temperatuur kan er iets mee te zien hebben, maar het zou mij verbazen.
Tenzij er onderliggende oorzaken zijn geweest, kan het wel een trigger zijn.
mja 15 jaar ... het kan wel es de leeftijd zijn hoor. Temperatuur kan er iets mee te zien hebben, maar het zou mij verbazen.
Tenzij er onderliggende oorzaken zijn geweest, kan het wel een trigger zijn.
Dat is zeker zuur, temeer omdat ik geen idee heb van de sterfte, dat maakt mij beetje ongerust...
Nu ja, Ik wil mijn bestand uiteindelijk nog wat uitdunnen ivm met de aankoop van 5 tosai dit weekend maar deze mocht eigenlijk wel nog blijven...
Ze heeft wel een mooi leven gehad, nooit problemen met deze vis.
In het eerste jaar heb ik ze eens op het nippertje gevonden toen ze met de paai eruit gewipt was...
Grt Sigurd
Nu ja, Ik wil mijn bestand uiteindelijk nog wat uitdunnen ivm met de aankoop van 5 tosai dit weekend maar deze mocht eigenlijk wel nog blijven...
Ze heeft wel een mooi leven gehad, nooit problemen met deze vis.
In het eerste jaar heb ik ze eens op het nippertje gevonden toen ze met de paai eruit gewipt was...
Grt Sigurd
Altijd spijtig en niks aan te doen
Ook hier verlies ik er jaarlijks eentje met als reden ?? , de leeftijd, inwendige aandoening , we zullen het nooit weten en ja deze koude temperaturen zullen er zeker geen goed aan doen
Ook hier verlies ik er jaarlijks eentje met als reden ?? , de leeftijd, inwendige aandoening , we zullen het nooit weten en ja deze koude temperaturen zullen er zeker geen goed aan doen
Altijd klote en blijft vervelend maar een respectabele leeftijd, die 15 jaar.
Ook ik heb pas een koi op die manier verloren, een Doitsu Ochiba en was 1 van de mooiste en meest tam.
Was ook niets aan te zien of aan te merken en slechts 5 a 6 jaar geworden.
Ook ik heb pas een koi op die manier verloren, een Doitsu Ochiba en was 1 van de mooiste en meest tam.
Was ook niets aan te zien of aan te merken en slechts 5 a 6 jaar geworden.
Tja, we beginnen aan (huis)dieren en we weten vooraf dat deze momenten ons helaas, ook te wachten staan. Toch wanneer het moment daar is, zijn we allemaal niet meer zo rationeel.
Sterkte!
Groeten,
Fred
Sterkte!
Groeten,
Fred
Sterkte met dit verlies, wennen doe je er - gelukkig- nooit aan.
Hallo,
Dat dit zuur is daar kan ik van meespreken.
Ik heb hetzelfde gehad over een tijdje en ondanks dat ik het hier wat verwachtte komt het toch aan.
sterkte met het verlies.
mvg
Guyke
Dat dit zuur is daar kan ik van meespreken.
Ik heb hetzelfde gehad over een tijdje en ondanks dat ik het hier wat verwachtte komt het toch aan.
sterkte met het verlies.
mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Hoi , tja is nooit leuk, je wil ze niet verliezen. Maar al wat leeft zal ooit sterven en 15 jaar een goed leven is niet niks. Af en toe sterft er ook hier eens eentje, gelukkig occasioneel. Succes met de tosai.
Veel sterkte nog !!!
Dag, ik heb dit ook al eens meegemaakt. Net hetzelfde, een goudkarper van 15 en rond de 70cm. Moet van ouderdom zijn denk ik. Het beste...