Bij deze mijn derde aankoop van Japan eens laten zien
Ditmaal een Nissai van Sekiguchi koi farm
Deze meet 53 cm en is female
Deze komt uit zijn Tategoi-huis en heeft volgens Sekiguchi San een belofvolle toekomst voor zich . De beide ouders van deze Tategoi zijn 90+ , dus dit belooft .
Dealer is Jos van Danikoi .
Kindai showa van sekiguchi
Re: Kindai showa van sekiguchi
Prachtige aankopen.
Gaan die allemaal extra in de vijver passen?
Spike
Gaan die allemaal extra in de vijver passen?
Spike
Mijn favoriet van u aankopen!
Mvg
Koike
Mvg
Koike
Prachtig Showa goede keuze Rudy
Mooi showa naar is echt geen kindai hoor, hoort veel meer wit te hebben. Toch succes ermee
Weeral een prachtige koi, probeer jij er mee te kweken ? Een kleintje daarvan zou ik wel zien zitten.
Volledig mijne smaak. Proficiat
Mooi op naar de 90+
Mooie showa
Koi vijver 11 kuub
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
iedereen bedankt voor de reacties
grts beereke
grts beereke
tja , als de kweker zelf zegt dat dit Kindai showa is ga ik er ook van uit dat dit zo is , misschien als deze in een latere fase meer body ontwikkelt gaat het shiroji ook meer tot uiting komen . We zien wel , maar tot nu toe geloof ik de kweker (want wie ben ik om deze tegen te spreken).
grts beereke
ter info ;beereke schreef: ↑19 nov 2023, 13:16tja , als de kweker zelf zegt dat dit Kindai showa is ga ik er ook van uit dat dit zo is , misschien als deze in een latere fase meer body ontwikkelt gaat het shiroji ook meer tot uiting komen . We zien wel , maar tot nu toe geloof ik de kweker (want wie ben ik om deze tegen te spreken).
grts beereke
om zeker te zijn heb ik de vraag van Dieter gesteld aan de agent ter plaatse om het nog eens te gaan vragen aan Sekiguchi himself en dit was zijn antwoord waarom hij deze showa een kindai vind
deze koi is nog maar net Nissai en gaat ( zelfs volgend jaar al) mettertijd en de toename van de body veel meer het Shiroy naar boven brengen , is nu nog volop in ontwikkeling en hij verwacht dat dit weleens een heel grote koi gaat worden ( ouders +90)
ook nog eens meegeven dat deze bloedlijn van deze koi een : Sakai Hiroshima and Dainichi is en niet zoals eerder vermeld : sekiguchi met Dainichi
-
- 2
Ik vind het gaaf hoor die showa, mooi hoor
Hele mooie kindai, gefeliciteerd met deze mooie aankoop