Bij deze mijn nieuwe aanwinst ;
Sansai van 66 cm , female van Hidemassa (Maruhide Koi farm)
Dealer ; Kim's Koi
Die kop ….. huid …… body .., plaatje klopt
Deze kon en mocht ik niet laten schieten ,
Oordeel zelf ;
Kohaku van Hidemassa
Re: Kohaku van Hidemassa
Wauw, wat een buffel heb je nu op de kop getikt.
Deze heeft alles wat een koi nodig heeft om een topper te worden ( is het al ) showkwaliteit.
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop.
Deze heeft alles wat een koi nodig heeft om een topper te worden ( is het al ) showkwaliteit.
Gefeliciteerd met deze mooie aankoop.
dit is idd een plaatje
Gaat terug een winnaar worden, zeeeer mooi. Wil niet weten hoeveel € tjes deze kost zal aardig wat zijn.
Amaai echt mooie koi, daar droom ik toch ook van maar daar blijft het bij!
Amaai echt mooie koi, daar droom ik toch ook van maar daar blijft het bij!
Zeer mooie kohaku beereke
Wat een knappe dame is me da weer. Gaat perfect bij uw vijver en koibestand passen.
Mvg
De_matti
Wat een knappe dame is me da weer. Gaat perfect bij uw vijver en koibestand passen.
Mvg
De_matti
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
Proficiat met deze super mooie aankoop Rudy
Grts Luc
Grts Luc
Wow…
Mooi dat je eindelijk je droom kohaku te pakken hebt Rudy.
Goshiko
Mooi dat je eindelijk je droom kohaku te pakken hebt Rudy.
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
dan ga ik er mij nog vlug een stuk of 20 gaan aanschaffen aan die prijs/kwaliteit, zal een betere belegging zijn dan het spaarboekje.
ik bouw er dan met veel plezier zelfs nog een nieuwe vijver voor
Oei men viseert mij precies, ik vind dit gewoon veel geld is mijn visie. Kwaliteit moet betaalt worden is evident, ik heb gisteren ook een zetel laten herstellen van mijn sportwagen kostenplaatje was ook genoeg. Hobby’s zijn nu eenmaal duur…….het is maar wat…… Het is fijn om te genieten van de dingen in het leven waar je vrolijk van wordt. Volgende week begin ik opnieuw te schilderen waar ik dus ook rust in vind en van geniet. En op 17/12 mijn 3de spuit !!
Zo'n parel van een koi zou mij nog kunnen bekeren om terug naar het koi geloof te komen
Probeer het maar opnieuw Geert je hebt ondertussen niet stil gezeten aan vernieuwing, je water is ondertussen al rijper voor koi. Je gaat mij nu toch niet vertellen dat dit niet meer lukt, de meeste hebben deze installatie niet die jij daar zitten hebt.
Laat het maar kriebelen en droom maar!!
Laat het maar kriebelen en droom maar!!