Jumbo tosai sanke .
Re: Jumbo tosai sanke .
Laat maar doordoen Polleke, voor mij is een wat rustigere groei nog altijd een stuk beter voor een koi dan een explosieve groei... ik zeg dat ze een heel eind naar de 80 gaat komen in de toekomst... hoe denk je hier zelf over?
ik ben mij er eentje...
In mijn ogen ook een zeer mooie vis die zeker hier ook mag rondzwemmen Polleke !!! Veel succes nog met de verdere groei van deze sanke.
grtjs,
Reggi
grtjs,
Reggi
@ Matthijs , voor de groei ben ik altijd voorzichtig want ik weet intussen hoe moeilijk dat het is (met een simpele vijver als hier moet je ook veel geduld hebben) dus ik schat wel 70 en al wat daarboven zit is meegenomen . Ik heb al veel goedkopere koi de 70 zien halen ( maar die kans is natuurlijk veel kleiner) dus deze zou toch zeker 75 moeten worden ....
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
Precies Polle, als je ze de tijd geeft moet ze in mijn ogen daar ook wel ergens moeten kunnen komenpolleke schreef:@ Matthijs , voor de groei ben ik altijd voorzichtig want ik weet intussen hoe moeilijk dat het is (met een simpele vijver als hier moet je ook veel geduld hebben) dus ik schat wel 70 en al wat daarboven zit is meegenomen . Ik heb al veel goedkopere koi de 70 zien halen ( maar die kans is natuurlijk veel kleiner) dus deze zou toch zeker 75 moeten worden ....
ik ben mij er eentje...
Gaaf filmpje Polleke
Voor mij persoonlijk had het Sumi al wat compacter mogen zijn, zodat het algehele plaatje wat rustiger over komt. Maar wie weet wat er nog in het vat zit ?
Voor mij persoonlijk had het Sumi al wat compacter mogen zijn, zodat het algehele plaatje wat rustiger over komt. Maar wie weet wat er nog in het vat zit ?
Onze kleine heeft toch weer iets van lengte en body gepakt (van 60naar 65.5)en het blijft spannend of ik het sumi ga kunnen blijven behouden omdat het al vet aanwezig was als tosai .Dat was de uitdaging en het leerproces al evolueren alle koi op een verschillende manier en snelheid maar dat noemen ze ....koi .
.
En ook filmpje mag niet ontbreken natuurlijk .
.
En ook filmpje mag niet ontbreken natuurlijk .
We spreken met vele stemmen maar hebben een gezamelijk doel,een beter leefmilieu voor onze koi .
Héééééél mooie koi Polleke , wat een lengte , is nog nisai of jong tosai ? Vind ook het patroon heel mooi verdeeld , veel plezier nog met die kanjer !
Grt Ronnie
Grt Ronnie
Bedankt voor de reactie Rolin , de koi is 4 jaar oud nu . Ik heb ze ook niet gekocht voor de grootte en dat merk je duidelijk ( een andere is nog maar 3 jaar en 73.5 ) Grtjs
Nog zo beauty van polleke
Inderdaad een zeer mooie patroon
Veel succes ermee nog !
Grts Luc.
Inderdaad een zeer mooie patroon
Veel succes ermee nog !
Grts Luc.
Het blijft een mooi vis
Het patroon is niet echt mijn smaak, maar dat zijn dan ook smaken hé Pol , maar de body vindt ik wel top
toch wel prachtig , deze heeft reeds een serieuze groei gemaakt. Ik vind dat de kleur en tekening er veel beter en meer uitkomt.
Grtz: Ed
Grtz: Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
Mooi lengte al hé.
Fijn deze nog eens te zien voorbij komen.
Fijn deze nog eens te zien voorbij komen.
Patroon is mij nogal druk, maar super kwaliteit !
Gr Bart
Gr Bart