Ja plaats ze zelf hoor dus ga ze niet verkeerd plaatsen om dan nog eens 5 weken te moeten wachten op ern nieuwe ruit en een half maandloon armer
Mijn eerste koivijvertje
-
Re: Mijn eerste koivijvertje
Flinke ruit
, zal wel dik in orde zijn
Ga je boven de ruit een verankering voorzien van de twee buitenste hoeken zodat deze niet open gaan ?
Grtjs

Ga je boven de ruit een verankering voorzien van de twee buitenste hoeken zodat deze niet open gaan ?
Grtjs
-
Als je de muur bedoeld dat zou opengaan dan denk ik dat deze niet kan opengaan zitten ijzeren palen diameter 60mm een meter in de grond tot bovenkant muur en opgegoten met beton en nog betonijzer ook in de muur ( muur zijn stepoxblokken en opgegoten met beton met 350kilo cement in).
Of als je bedoeld het frame van de ruit dat is vastgelast op 10 plaatsen in de muur en in de grond met chemische verankering .
Of bedoel je wat anders ?
Ik zeg niks meer
Hier zouden velen beter een voorbeeld aan nemen
Knap dat u de hoeken op deze manier verstevigd hebt en inderdaad daar zal niks mis mee gaan
Ik kijk alvast uit naar de volgende update
Grtjs

Hier zouden velen beter een voorbeeld aan nemen

Knap dat u de hoeken op deze manier verstevigd hebt en inderdaad daar zal niks mis mee gaan

Ik kijk alvast uit naar de volgende update
Grtjs
-
Hehe had dit meschien al beter op voorhand gezegd en meer fotos ervan tijdens de werken genomen. Maar als ik bezig vergeet ik meestal de fotos te nemen.
En met de regen kan de folieman niet komen dan maar oplossing gezocht dat hij kan komen folie lassen
Gaat wel prachtig zijn met dit nieuwe raam erin! 

If you want something done right, do it yourself
-
olallaa, het gaat goed voorruit
Wat een joekel van een ruit
, hoe mooi gaat dit zijn
Nu maar vullen en verder afwerken
Grtjs

Wat een joekel van een ruit

Nu maar vullen en verder afwerken

Grtjs
-
Is aan het vullen nu.
Denk tot onder de ruit te laten vannacht en morgen namiddag kraan weer open dat de silicone wat kan drogen.
-
Muurtje ervantussen gekregen.
Was maar 1 nadeel twas beenhard de beton en dan nog al da ijzer ertussen twas de bedoeling niet meer af tebreken als ik het gebouwd had vorig jaar
-
Wauw. Hoeveel m3 zijn er inmiddels in gegaan?
dit is een zeer mooie vijver geworden en idd wat een raam ... ik zou er niet gerust op zijn 

-
-
Water zit erin komen aan 28 kub plus filter nog 2 kub kom ik mooi aan 30 kub water.
Nu aan het kijken voor te spelen met de schuiven van de drains en de skimmer dat hij overal water van uittrekt.
Weet soms iemand hoeveel liter een ultrasieve 2 aankan van flow is dat ook 20000 liter gelijk de ultrasieve 3 ?
Nu aan het kijken voor te spelen met de schuiven van de drains en de skimmer dat hij overal water van uittrekt.
Weet soms iemand hoeveel liter een ultrasieve 2 aankan van flow is dat ook 20000 liter gelijk de ultrasieve 3 ?