Vijver en tuin van Ronny V

Voorstellingen van zelfbouwvijvers
Guyke

Re: Vijver en tuin van Ronny V

Bericht door Guyke » 10 feb 2019, 15:00

Ronny V schreef:
10 feb 2019, 14:27

Er is hier GEEN ENKELE stekker afgeknipt. :nono: :nono: Kijk nog maar eens goed naar de foto's van de kastjes, daarop kan je mooi zien dat de kabel doorvoeren net groot genoeg zijn geboord zodat de stekker er juist door kan.
En hoe zijn dan de stekkers door de buisjes geraakt?
Ik ben eens gaan meten en de stekkers aan mijn luchtpompen gaan met moeite door een buis van 40 mm...

En met wanordelijk bedoel ik niet netjes en strak opgerold.

mvg
guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

Ronny V

Bericht door Ronny V » 10 feb 2019, 23:19

Guyke schreef:
10 feb 2019, 15:00
Ik ben eens gaan meten en de stekkers aan mijn luchtpompen gaan met moeite door een buis van 40 mm...
Nu heb je het verkeerd voor Guyke, die stekkers van de pompen zijn niet te vergelijken met een standaard stekker. Deze stekkers hebben een wartelmoertje waarmee ze op de controller worden geschroefd. Die wartelmoertjes en daarbij ook de stekker zijn een pak kleiner dan een standaard stekker.

Guyke

Bericht door Guyke » 11 feb 2019, 00:13

Hallo,
Ronny V schreef:
10 feb 2019, 23:19
Guyke schreef:
10 feb 2019, 15:00
Nu heb je het verkeerd voor Guyke, die stekkers van de pompen zijn niet te vergelijken met een standaard stekker. Deze stekkers hebben een wartelmoertje waarmee ze op de controller worden geschroefd. Die wartelmoertjes en daarbij ook de stekker zijn een pak kleiner dan een standaard stekker.
Bedankt voor de toelichting.
Tegenwoordig zijn er die technieken op pompen die er vroeger niet waren en aan de pomp die ik heb zit zo een dikke gegoten stekker.
Maar zoals je weet ben ik al wat jaren afgestapt van het gebruik van pompen dat ik die ontwikkelingen daar over ook niet meer volg.

mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!

Plaats reactie

Terug naar “De vijver ... door koivrienden”