De vijverbouw van mario1

Voorstellingen van zelfbouwvijvers
Marcje
16
Contacteer:

Re: De vijverbouw van mario1

Bericht door Marcje »

mario1 schreef: 18 dec 2018, 21:11 Ik ben tegenwoordig mijn dagen aan het vullen met de nieuwe woonst van mijn zoon.
Als dit geen prachtig cadeau is , en tegenwoordig kunnen jonge mensen dit goed gebruiken want als ze alles moeten laten doen lukt het voor velen niet
Nu en dan eens tot rust komen naast de vijver en met ons delen via een fotootje :wink:

Groetjes

marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
mario1
16

Bericht door mario1 »

Marcje schreef: 20 dec 2018, 19:49 Als dit geen prachtig cadeau is , en tegenwoordig kunnen jonge mensen dit goed gebruiken want als ze alles moeten laten doen lukt het voor velen niet
Klopt helemaal Marc, maar wel een het nadeel voor de vijver hé, want de afwerking hier gaat nog wat extra langer duren :oops:
Marcje schreef: 20 dec 2018, 19:49 Nu en dan eens tot rust komen naast de vijver en met ons delen via een fotootje :wink:
Kan ik je in volgen Marc, alleen is het er nu niet het moment voor....... te koud en momenteel zelfs regen :dash:
riny42
12

Bericht door riny42 »

Ach het blijven toch uw kindjes he :good: maar ik ken het ook :lol:
PDSW
13

Bericht door PDSW »

Goe bezig Mario , en aan de vijver werken is leuker als het weer ook iets beter is .

kids zullen content zijn !
hier vant zelfde daarom zijn we ook zo stil :?

grts Peter
Koi houden is keuzes maken; en die kunnen verschillen, maar steeds met de beste bedoelingen!
http://www.koivrienden.com/phpBB/viewto ... c&start=60
Hetfield1971
5

Bericht door Hetfield1971 »

Beste Mario,

Met bewondering uw werken gevolgd. Hoedje af voor uw skills en uw engelengeduld.
Zijn ondertussen een tijdje verder dus vroeg ik me af of er reeds vorderingen zijn
Groetjes
coone
5

Bericht door coone »

Vermits ik de naam Mario hier al veel had zien langs komen op dit forum, maar eens het dagboek opgezocht.
op 2 avonden volledig doorgelezen, was een heel werkje maar nam nog heel wat minder uren in beslag dan de bouw zelf.

Prachtig hoe je alles zelf maakt en voor alles de gepaste oplossing kan vinden
Sublieme vijver en installatie en dat bijna in mijn achtertuin :)

Veel geleerd dat ik ga gebruiken in de bouw van mijn vijver waar we binnenkort aan beginnen.
Maar ook gemerkt dat ik nog veel te leren heb & wat schrik gekregen om dingen verkeerd te doen of over het hoofd te zien.

Moet zalig zijn om zo 2 rechterhanden en die kennis te hebben voor de bouw.
Bedankt om alles zo stap voor stap te delen zodat iedereen er iets van kan bijleren
frankske
13

Bericht door frankske »

je woont daar inderdaad waar verschillende koivrienden een technisch hoge score en kennis van koivijver hebben.

grt
Franky
Plaats reactie

Terug naar “De vijver ... door koivrienden”