Na lang twijfelen of ik nu zou gaan voor een airliftgestuurde zenvijver of een traditionele vijver ( uiteraard airliftgestuurd ) heb ik dan toch een keuze moeten maken en zijn de werken hier van start gegaan.
Na de zeer weinige info welke er te vinden is over een zenvijver op airlift, maar ook omdat de plannen voor een gewone traditionele vijver meer en beter in mijn smaak lagen heb ik voor de gewone traditionele vijver gekozen.
Het wordt een rechthoekige vijver van 6x3x2 met 2 filterlijnen.... eentje op de kop van de vijver met een lengte van 4x1x1.2diepte en eentje in de lengte van de vijver van 6x1x1.2 diepte.
Eerst is het tuinhuisje gesloopt en het kunstgras om vervolgens de vijver te kunnen afbouwen.
Gisteren begonnen met de linkse muur met romanostenen te slopen welke toch een dikke tegenvaller was om deze tegen de grond te krijgen... amai mijn kl...en

Na een dagje zwoegen en 2 grote aanhangwagens weg te voeren naar het containerpark was het bijna 21.00u en had ik het wel gehad en heb ik er de brui aan gegeven

Vandaag het steenpuin opruimen welke is blijven liggen gisteren en het zand opscheppen welke vanonder het kunstgras komt en het zal weeral een lekker weekendje zijn geweest