[KG666] De HDPE vijver van 9x2x2

Voorstellingen van zelfbouwvijvers
kg666

Re: [KG666] De HDPE vijver van 9x2x2

Bericht door kg666 » 06 jun 2017, 13:26

Nog een een update van de vijver zelf...

Na lang te hoeven / moeten kijken op de betonnen wanden, dan toch maar kunnen verder doen aan de afwerking van de vijver zelf, het arduin voor bovenop zal nog wel ff op zich laten wachten, dit is toch wel een dure bedoening! :dash: :dash:
de arduin afwerking onder de ramen komt wel nog ,deze moeten nog opgemeten worden door de aannemer (misschien ook de afwerking van de fontein...daar ik ook bezig ben met de afwerking van het filterhuis zelf, komt in de zelfde afwerking
zoals onze omheining (had er wat meer gekocht toen ze deze kwamen plaatsen)

Afbeelding

Afbeelding

Daar dan ook nog de terras nog wat verder laten uitkomen (komt nog een zit terras + bbq Bye ;OK; ;cool;
en ook achter mijn filterhuisje... daar nog wat extra verder laten leggen, zo kan ik makkelijk in mijn filterhuisje lopen:

Afbeelding

Afbeelding

Bezig met het filterhuis te isoleren + dikte uitzetten om dan de latten er tegen te brengen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ronny V

Bericht door Ronny V » 06 jun 2017, 23:35

Redelijk wat veranderingen Kristof, dat moeten we eens van dichterbij komen inspecteren. :twisted:

Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje » 24 nov 2018, 20:52

Hoi Kristof,

Ondertussen al wat verder kunnen afwerken ?

Groetjes

marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle

kg666

Bericht door kg666 » 24 nov 2018, 21:15

Marcje schreef:Hoi Kristof,

Ondertussen al wat verder kunnen afwerken ?

Groetjes

marc
hoi hoi Marc , bedankt om te vragen

ja hoor al wat verder ;)

(ik post later nog eens fotos)

sorry deze topic was eigenlijk wat op de achtergrond gegaan ,omdat ik veel bezig ben met mijn offgrid systeem voor de vijver... deze lukt prima ( durf zelf zeggen super goed) in de zomer maanden...daarmee bedoel ik van rond april tot (dit jaar) begin november... maar vanaf nu draait het deels op Eandis , met tussen periodes terug volledig op zonneenergie...dus eigenlijk best een grote vermindering qua eandis verbruik hier, maar dan ook een investering ( elke hobby kost geld :kez: ), MAAR zonnepanelen brengen dan nog iets op tegenover geld op bank :dance:

al moeten er nog pv-panelen bijkomen...dus de "winter ongrid" periode zal nog inkorten...

qua vijver zelf, heb ik wat problemen opgelost , maar er is 1 bij gekomen...1 venster is er een hoek mat-wit gekomen (moet ik vervangen in de warmere maanden)
Voor de def. afwerking wacht ik op de 6% btw van het huis :Hyper: , dit omdat er een zit-terras aankomt, in verbinding met de vijver :Yahoo:
dat wil zeggen vanaf volgend jaar oktober zal de volledige tuin afgewerkt zijn ...

Plaats reactie

Terug naar “De vijver ... door koivrienden”