kristof_d schreef: ↑15 mei 2023, 12:04
Ik ga hier ook maar even tussen komen aangezien ik de inschrijvingen beheer.
Er zijn momenteel 13 bevestigde leden die meedoen met de grow-out. Er ontbrak er idd nog 1 op de lijst die jullie ook zien.
Jullie zien ook dat ikzelf en Marc er nog niet bijstaan. Dit hadden we bewust ook gedaan omdat we jullie als leden graag voorrang willen geven.
Omdat we merken dat jullie als leden ook niet echt warm lopen voor onze grow-outs dit jaar hadden we echter de schermen al gesproken dat we zelf dan eventueel maar met een dubbel aantal deelnemen. Op die manier geraken de plaatsen toch wat ingevuld, dit ook een beetje uit dank naar onze sponsors.
Dat onze eerlijkheid of transparantie hiervoor in twijfel getrokken moet worden vind ik persoonlijk niet zo fijn om te lezen. Als mods steken we best wat privétijd in het organiseren en draaiende houden van dit alles.
Ik denk niet dat er forumleden zijn die jullie eerlijkheid of transparantie in twijfel trekken hoor....of jullie inzet die jullie aan de dag brengen in het draaiende houden van het forum met alle activiteiten erbij.
Er was gewoon wat onwetendheid (mss wel wat frustratie) bij het feit dat er plotseling 6 geheime deelnames waren. Dit had mss wat creatiever kunnen omschreven worden om het aantal deelnemers 'op te smukken' als waardering voor de sponsors. Dit is nogmaals een bewijs dat jullie moderators het écht goed voorhebben in het voortbestaan van dit forum: geen sponsors->geen extra activiteiten->geen forum dat leeft!
Als ik een bemerking mag maken mbt de getoonde interesse van de grow outs: Ik vermoed dat veel mensen al een flink bezette vijver hebben en bewust niet deelnemen aan grow outs om overbezetting te vermijden.
Tevens is er ook het feit dat er via loting kan gekozen worden. We kunnen niet ontkennen dat dit een nadeel is voor de deelnemer(s) die pas op het einde kan kiezen. Ook dit zorgt ongetwijfeld voor verminderde interesse.
Mss een derde puntje is dat het ééne jaar de variëteit meer zal aanspreken dan een ander jaar.... Ik zou het echt niet persoonlijk opnemen dat sommige grow outs niet even succesvol zijn.