Voorstelling Hi-Utsuri grow-out ism Danikoi

jocca

Re: Voorstelling Hi-Utsuri grow-out ism Danikoi

Bericht door jocca »

The digital hunter schreef: 18 apr 2023, 21:05 Verdorie, nu is er een grow-out in mijn regio en bij een toffe dealer ;OK;
E gewoon es komen piepen e die dag. Een snuifje de sfeer wat op met weemoedige ogen [thank_you
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

Rogiers Kristof schreef: 18 apr 2023, 21:10 Hi,

Ik ben nog aan het twijfelen...
Van de Shiro Utsuri was ik wel fan (maar die heeft jammer genoeg het loodje gelegd).
Voor de Hi Utsuri ben ik minder te vinden...

Mvg,
Das toch dezelfde groep: utsurimono... enkel is de ene wit en de andere rood. Inschrijven zou ik zeggen.
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

jocca schreef: 18 apr 2023, 21:20
The digital hunter schreef: 18 apr 2023, 21:05 Verdorie, nu is er een grow-out in mijn regio en bij een toffe dealer ;OK;
E gewoon es komen piepen e die dag. Een snuifje de sfeer wat op met weemoedige ogen [thank_you
En foto's komen nemen, heel veel foto's. Oja als je dan toch daar bent kan je ook meedoen hé.
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
kristof_d
Contacteer:

Bericht door kristof_d »

Er is nog plaats, wie wil er nog deelnemen? :Hyper:
If you want something done right, do it yourself
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Binnenkort gaan we ook deze afsluiten , want vol is vol
Let op, niet alle deelnemers staan vermeld
Grtjs
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

Airliftgestuurde vijver, Crielzeef
Trickle
jocca

Bericht door jocca »

Marcje schreef: 13 mei 2023, 17:06 Let op, niet alle deelnemers staan vermeld
en waarom niet? Mogen de partners het niet weten misschien? :lol: :? :unknown: :unknown:
mario1

Bericht door mario1 »

Marcje schreef: 13 mei 2023, 17:06 Binnenkort gaan we ook deze afsluiten , want vol is vol
Let op, niet alle deelnemers staan vermeld
Grtjs
Wat is de reden dan waarom de deelnemers lijst niet is aangepast :?:
Tot welke datum kan er ingeschreven worden :?:
Ik twijfel nog, me wel of niet inschrijven :unknown:
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

mario1 schreef: 14 mei 2023, 17:02 Wat is de reden dan waarom de deelnemers lijst niet is aangepast :?:
Tot welke datum kan er ingeschreven worden :?:
Ik twijfel nog, me wel of niet inschrijven :unknown:
Het is geen verplichting voor de deelnemers om in de lijst te staan, ik sta er ook niet in :oops: , nog niet
Er kan eigenlijk ingeschreven worden tot een week voor de afhaaldag , of zelfs iets later , tenzij ze allemaal gereserveerd zijn
Ik begrijp u zeer goed, want u bent zeker niet de enige die twijfelt om mee te doen
Maar om de stress wat weg te nemen, er zijn er nog 3 beschikbaar , voorlopig ;cool;
Grtjs

Trickle
The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

Hoe graag ik ook zou mee doen ik ga het toch aan me laten voor bij gaan. :cry:

Ik moet gewoon dringend mijn bestand in krimpen :kez:

Van de week een yamabuki weg geschonken aan een koivriend en vandaag vijf koi's aan een gebuur met een grote vijver kado gedaan.

Het is gewoon voor het welzijn van de andere koi's :dance: want aan overbevolking heeft niemand wat en mijn filter al zeker niet :kez:

Maar niet getreurd :nono: ik beloof dat ik massa's foto zal komen maken ;cool; :wink:
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
jocca

Bericht door jocca »

Marcje schreef: 14 mei 2023, 20:19 Het is geen verplichting voor de deelnemers om in de lijst te staan, ik sta er ook niet in :oops: , nog niet
Er kan eigenlijk ingeschreven worden tot een week voor de afhaaldag , of zelfs iets later , tenzij ze allemaal gereserveerd zijn
Ik begrijp u zeer goed, want u bent zeker niet de enige die twijfelt om mee te doen
Maar om de stress wat weg te nemen, er zijn er nog 3 beschikbaar , voorlopig
sorry marc, maar eigenlijk is dit geen uitleg als ik cru mag zijn ... :?
dus iemand die twijfelt weet niet of iedereen op de lijst staat, het kan dus goed zijn dat er 18 inschrijvingen zijn, terwijl er nog maar een (dacht ik) 11 op de lijst staan ...
Als je met 4 aan het twijfelen bent of nog wat wacht omdat je "denkt" dat er nog plaats genoeg is om in te schrijven dan kan het goed zijn dat je uw plaats alsnog kwijt zal zijn omdat er wat "verborgen" deelnemers zijn ...

neen, ik dacht dat koivrienden voor eerlijkheid en transparantie en no nonsens stond ... wat hierboven nu gesuggereerd wordt staat hier helemaal haaks op.
jocca

Bericht door jocca »

er zijn 12 gekende inschrijvingen voor 20 geselecteerde vissen,
blijkbaar zijn er "achter de schermen" nog 6 "geheime" extra inschrijvingen ...

wat een janboel zeg !

Als uiteindelijk inschrijvingen te kort zijn mag je gerust mijn inschrijving annuleren want dit is voor mij al meteen een dompertje op de feestvreugde.
Marcje
Contacteer:

Bericht door Marcje »

Jawadde
Wat zijn we lief voor mekaar
Ik begin me ook meer vragen te stellen waarom en voor wie
Bye

Trickle
kristof_d
Contacteer:

Bericht door kristof_d »

Ik ga hier ook maar even tussen komen aangezien ik de inschrijvingen beheer.
Er zijn momenteel 13 bevestigde leden die meedoen met de grow-out. Er ontbrak er idd nog 1 op de lijst die jullie ook zien.
Jullie zien ook dat ikzelf en Marc er nog niet bijstaan. Dit hadden we bewust ook gedaan omdat we jullie als leden graag voorrang willen geven.
Omdat we merken dat jullie als leden ook niet echt warm lopen voor onze grow-outs dit jaar hadden we echter de schermen al gesproken dat we zelf dan eventueel maar met een dubbel aantal deelnemen. Op die manier geraken de plaatsen toch wat ingevuld, dit ook een beetje uit dank naar onze sponsors.

Dat onze eerlijkheid of transparantie hiervoor in twijfel getrokken moet worden vind ik persoonlijk niet zo fijn om te lezen. Als mods steken we best wat privétijd in het organiseren en draaiende houden van dit alles.
If you want something done right, do it yourself
The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

Marcje schreef: 15 mei 2023, 07:20 Jawadde
Wat zijn we lief voor mekaar
Ik begin me ook meer vragen te stellen waarom en voor wie
Bye
Voor al de koivrienden die je inzet en eerlijkheid ten volle waarderen en die zijn met heeeel veel wave
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geert666

Bericht door Geert666 »

kristof_d schreef: 15 mei 2023, 12:04 Ik ga hier ook maar even tussen komen aangezien ik de inschrijvingen beheer.
Er zijn momenteel 13 bevestigde leden die meedoen met de grow-out. Er ontbrak er idd nog 1 op de lijst die jullie ook zien.
Jullie zien ook dat ikzelf en Marc er nog niet bijstaan. Dit hadden we bewust ook gedaan omdat we jullie als leden graag voorrang willen geven.
Omdat we merken dat jullie als leden ook niet echt warm lopen voor onze grow-outs dit jaar hadden we echter de schermen al gesproken dat we zelf dan eventueel maar met een dubbel aantal deelnemen. Op die manier geraken de plaatsen toch wat ingevuld, dit ook een beetje uit dank naar onze sponsors.

Dat onze eerlijkheid of transparantie hiervoor in twijfel getrokken moet worden vind ik persoonlijk niet zo fijn om te lezen. Als mods steken we best wat privétijd in het organiseren en draaiende houden van dit alles.
Ik denk niet dat er forumleden zijn die jullie eerlijkheid of transparantie in twijfel trekken hoor....of jullie inzet die jullie aan de dag brengen in het draaiende houden van het forum met alle activiteiten erbij.
Er was gewoon wat onwetendheid (mss wel wat frustratie) bij het feit dat er plotseling 6 geheime deelnames waren. Dit had mss wat creatiever kunnen omschreven worden om het aantal deelnemers 'op te smukken' als waardering voor de sponsors. Dit is nogmaals een bewijs dat jullie moderators het écht goed voorhebben in het voortbestaan van dit forum: geen sponsors->geen extra activiteiten->geen forum dat leeft!

Als ik een bemerking mag maken mbt de getoonde interesse van de grow outs: Ik vermoed dat veel mensen al een flink bezette vijver hebben en bewust niet deelnemen aan grow outs om overbezetting te vermijden.
Tevens is er ook het feit dat er via loting kan gekozen worden. We kunnen niet ontkennen dat dit een nadeel is voor de deelnemer(s) die pas op het einde kan kiezen. Ook dit zorgt ongetwijfeld voor verminderde interesse.
Mss een derde puntje is dat het ééne jaar de variëteit meer zal aanspreken dan een ander jaar.... Ik zou het echt niet persoonlijk opnemen dat sommige grow outs niet even succesvol zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Grow-out 2023-2024 Hi-Utsuri ism Danikoi”