Voorstelling Hi-Utsuri grow-out ism Danikoi
Re: Voorstelling Hi-Utsuri grow-out ism Danikoi
Gij gaat voor die voederautomaat hé 
sssttt dat wilde ik nog niet zeggen ;-).
En als je de tussentijdse prijzen erbij gaat rekenen dan is het eigenlijk zo goed als zeker dat je 100% zeker wel eens de prijzen gaat vallen.
maw: van mij mag de inschrijfperiode afgesloten worden

En als je de tussentijdse prijzen erbij gaat rekenen dan is het eigenlijk zo goed als zeker dat je 100% zeker wel eens de prijzen gaat vallen.
maw: van mij mag de inschrijfperiode afgesloten worden

Ik ben eigenlijk mis hé, 6 inschrijvingen......3 podiumplaatsen......da's 50% kans hé 

Ik ga wellicht passen voor deze growout. Ik heb vorig jaar hi utsuri op veiling gekocht, en met de nieuwelingen van de andere growout kom ik echt tot het max aantal vissen dat ik wil zetten.
Goshiko
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
1 oplossing voor ... vijver gewoon vergroten

deze wil ik misschien wel mee gaan doen. Ik twijfel alleen omdat ik niks van opgroei mogelijkheid heb. Hij zal dus zo de vijver in moeten met de rest van de koi.
in de vijver is niets mis mee hoor ;-), kan zelfs een voordeel zijn.
Hier zit de showa van de huidige grow-out ook gewoon buiten in een onverwarmde vijver ... kleuren zijn super intens momenteel (morgen of in het weekend doe ik de update).
Buiten plaatsen hoeft inderdaad zeker geen nadeel te zijn.
Als je even kijkt naar de verdeling van het aantal punten dat gegeven zal worden bij de eindbeoordeling zal je zien dat de lengte zeker niet de belangrijkste factor is voor ons.
Kwaliteit primeert boven de lengtegroei.
Dus een opgroeifaciliteit is zeker geen must.
Als je even kijkt naar de verdeling van het aantal punten dat gegeven zal worden bij de eindbeoordeling zal je zien dat de lengte zeker niet de belangrijkste factor is voor ons.
Kwaliteit primeert boven de lengtegroei.
Dus een opgroeifaciliteit is zeker geen must.
If you want something done right, do it yourself
Ook hier zitten de Challengers allemaal in de vijver. De groei is wat minder maar vaak vind ik de kleuren een pak beter. Als je het doet met de Olympische gedachte dat deelnemen belangrijker is dan winnen … niet twijfelen.
Hier zit de vijver vol en het ligbad mag ik niet als quarantaine inrichten van t vrouwtje. Dus ik pas voorlopig. Of het moet zijn dat Jocca zijn schop ter hand neemt en hier nog een 2de vijver wil komen uitgraven
Hier zit de vijver vol en het ligbad mag ik niet als quarantaine inrichten van t vrouwtje. Dus ik pas voorlopig. Of het moet zijn dat Jocca zijn schop ter hand neemt en hier nog een 2de vijver wil komen uitgraven

Van zodra je mij 57,5 euro ex btw betaald kom ik doen wat je wil ... 

Dat is echt geen geld hé, een kraan laten komen kost hier 55€ per uur en voor amper 2,5 meer graaft Jocca een hele vijver

Of wie weet wat nog meer

nog steeds aan het bouwen ...
wat maakt het uit als je per uur betaald bent ... ofwel 4uur met een kraan ofwel 80 uur op het gemakske met een schup

De grens ligt bij naturatoestanden

mmm, ik zie in jouw offerte geen vermelding per uur staan hé 

nog steeds aan het bouwen ...