Van elks eentje ….. ge moet is denken wat het is voor de mensen die ze nog niet live gezien hebben.
Ik pas wegens een overvolle vijver en werken op de planning.
Voorstelling Ginrin Matsukawabake grow-out ism Unikoi
Re: Voorstelling Ginrin Matsukawabake grow-out ism Unikoi
de keuze is groot en elke keer dat je kijkt word het moeilijker om te kiezen.
zien er top uit dus wie weet nog eentje extra

zien er top uit dus wie weet nog eentje extra

Het zal appels met peren vergelijken zijn... Ik wens de jury veel succes in deze zware taak.
Uit deze 10 kan ik ook wel eentje kiezen!
Ik ben overtuigd dat er iets zal tussen zitten als je de eerste mag kiezen of als laatste! TOP
Bedankt voor deze update!!
Ik ben overtuigd dat er iets zal tussen zitten als je de eerste mag kiezen of als laatste! TOP
Bedankt voor deze update!!

Daar mag je inderdaad 100% zeker van zijn, want de eerste 20 die jullie ondertussen hebben gezien zijn een willekeurige greep

Ik heb natuurlijk wel het geluk om deze dagelijks te kunnen bekijken en het enige wat ik kan zeggen is dat ze mooier en mooier aan het worden zijn

Grtjs
flink verschil in lengte tussen die 10 geslecteerden, ook in body zit er een aardig verschil op en vermoedelijk zal dit allemaal maar versterkt worden naarmate de weken voorbij gaan (warmer water = grotere groei).
tussen deze 10 zitten er een 3-tal tussen die mij aardig bekoren (naar body toe, patroon trek ik mij niet aan omdat dit te variabel is).
keuze hier zal eenvoudig zijn, body en dan een zeer lichte en een potzwarte kiezen.
tussen deze 10 zitten er een 3-tal tussen die mij aardig bekoren (naar body toe, patroon trek ik mij niet aan omdat dit te variabel is).
keuze hier zal eenvoudig zijn, body en dan een zeer lichte en een potzwarte kiezen.
Marc heeft beloofd om ons elke week 10 koitjes te tonen. Hierbij de volgende 10.
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw

Maar eigenlijk zie ik bijna geen lelijke

Er zitten toch al flinke body's bij.
mooi hoor, ondertussen is de buitenquarantaine al gevuld ... komend weekend start ik deze op

Idd, als ik de filmpjes zie zijn er wel knappe beestjes bij. Zo een donkere met een zilveren glans heeft wel iets.
Ik denk dat wie voor een donkere kist uiteindelijk een witte zal overhouden of vice versa

Grtjs
Hoi Koivrienden,
We hebben ondertussen een tweede grow-out in de startblokken klaar staan en het is er eentje om U tegen te zeggen
Helaas is het aanbod beperkt en hebben we besloten om de deelnemers aan deze grow-out voorrang te geven bij het inschrijven.
Een van de reden waarom we dit doen, is omdat we op voorhand wisten dat Ginrin Matsukawabake geen voor de hand liggende variëteit was, maar des te leuker als grou-out vanwege het onbekende, vandaar we ervan uit gingen dat wie meedoet dit grotendeels voor de fun deed, vandaar dit leuke vrijblijvend extraatje
Veel extra tijd is er sowieso niet meer om snel in te schrijven, dus voor de twijfelaars ..........
Grtjs
We hebben ondertussen een tweede grow-out in de startblokken klaar staan en het is er eentje om U tegen te zeggen

Helaas is het aanbod beperkt en hebben we besloten om de deelnemers aan deze grow-out voorrang te geven bij het inschrijven.
Een van de reden waarom we dit doen, is omdat we op voorhand wisten dat Ginrin Matsukawabake geen voor de hand liggende variëteit was, maar des te leuker als grou-out vanwege het onbekende, vandaar we ervan uit gingen dat wie meedoet dit grotendeels voor de fun deed, vandaar dit leuke vrijblijvend extraatje
Veel extra tijd is er sowieso niet meer om snel in te schrijven, dus voor de twijfelaars ..........

Grtjs
Ooooeeeeh spannend. Kan ik mij al inschrijven voor the mysterie grow-out

Na de mask singer the mask koi... wie of beter gezegd welke koi zit er onder het masker...
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732