Van elks eentje ….. ge moet is denken wat het is voor de mensen die ze nog niet live gezien hebben.
Ik pas wegens een overvolle vijver en werken op de planning.
Voorstelling Ginrin Matsukawabake grow-out ism Unikoi
Re: Voorstelling Ginrin Matsukawabake grow-out ism Unikoi
de keuze is groot en elke keer dat je kijkt word het moeilijker om te kiezen.
zien er top uit dus wie weet nog eentje extra

zien er top uit dus wie weet nog eentje extra

Het zal appels met peren vergelijken zijn... Ik wens de jury veel succes in deze zware taak.
Uit deze 10 kan ik ook wel eentje kiezen!
Ik ben overtuigd dat er iets zal tussen zitten als je de eerste mag kiezen of als laatste! TOP
Bedankt voor deze update!!
Ik ben overtuigd dat er iets zal tussen zitten als je de eerste mag kiezen of als laatste! TOP
Bedankt voor deze update!!

Daar mag je inderdaad 100% zeker van zijn, want de eerste 20 die jullie ondertussen hebben gezien zijn een willekeurige greep

Ik heb natuurlijk wel het geluk om deze dagelijks te kunnen bekijken en het enige wat ik kan zeggen is dat ze mooier en mooier aan het worden zijn

Grtjs
flink verschil in lengte tussen die 10 geslecteerden, ook in body zit er een aardig verschil op en vermoedelijk zal dit allemaal maar versterkt worden naarmate de weken voorbij gaan (warmer water = grotere groei).
tussen deze 10 zitten er een 3-tal tussen die mij aardig bekoren (naar body toe, patroon trek ik mij niet aan omdat dit te variabel is).
keuze hier zal eenvoudig zijn, body en dan een zeer lichte en een potzwarte kiezen.
tussen deze 10 zitten er een 3-tal tussen die mij aardig bekoren (naar body toe, patroon trek ik mij niet aan omdat dit te variabel is).
keuze hier zal eenvoudig zijn, body en dan een zeer lichte en een potzwarte kiezen.