Mark's Koivoer

BBEL

Re: Mark's Koivoer

Bericht door BBEL »

Ik heb ondertussen wat filmpjes bekeken waarin Mark zijn koivoer promoot en ook zijn koi laat zien. Ik vind het super, in mijn ogen iemand die met passie bezig is een goed product op de markt te brengen. Normaal gesproken wordt binnen 30 minuten het koivoer geleverd, hopelijk tot aan de voordeur :D :kez: sorry ik kon het niet laten :nono:

Ik vond de verzendkosten hoog, maar wat ik zoek is een goed voer waarmee ik een heel seizoen kan doen. Hoe eenvoudiger hoe liever. Dus simpel voor mij; als dit voer doet wat het belooft, dan bestel ik volgende keer gewoon 6 zakken.
Voer is trouwens houdbaar tot januari 2026, daarom vind ik de kleine verpakking net handig, als je kleine verpakkingen gaat vergelijken op prijs dan is het een groot verschil.
Ik heb maar 7 jonge koi, dus …

Mvg,
Bert.
BBEL

Bericht door BBEL »

Net geleverd 😎
Watertemperatuur is 7,5 graden, zou ik al eens testen of ze het lusten ?
:Hyper:

Mvg,
Bert.
BBEL

Bericht door BBEL »

Huppakee

47DC6913-B616-4643-87D7-79C736BCD343.jpeg
jocca

Bericht door jocca »

BBEL schreef: 01 mar 2023, 16:31 Net geleverd 😎
Watertemperatuur is 7,5 graden, zou ik al eens testen of ze het lusten ?
:Hyper:

Mvg,
Bert.
mooi pakketje, alles drijvend of een mix gekocht?

normaal vanaf 5° zou je kunnen gaan voeren ... maar ik zou nog ff wachten, begin volgende week geven ze kans op sneeuw en kan het aardig koud worden dan.
Vanaf +/- 12 maart zouden de temperaturen gaan stijgen en het water zal vanaf dan ook beginnen op te warmen. Ik wacht in ieder geval nog een weekje voor ik de vissen buiten eens wat voer ga geven. Ik wil het water toch minstens op 7 à 8 ° stabiel hebben (en stijgend)
Natal

Bericht door Natal »

Ik heb al aangegeven dat ik goed weet dat gratis niet bestaat. Het blijft gewoon de realiteit dat als je tussen x en y kilo verstuurd je een bedrag betaald en tussen y en z in een hogere schijf valt. Zit je aan de onderkant van die schijf dan is het transport een hoger deel van je totale kostprijs dan dat je de maximumbestelling plaatst binnen een schijf.

Het ligt bij mij niet in het vuur de eerste weken, heb nog wel voorraad maar wil het wel is proberen dus zal hopelijk wel op de koishow een zak kunnen inkopen.

We zijn allemaal wat teveel verwend door de coolblue‘s, zalando‘s, en andere grote spelers die gratis verzenden en retourneren. Maar die zetten de transporteurs dan ook het mes op de keel met hun massa pakketjes die ze dagelijks dumpen.

En het is netjes van Marc dat hij zijn prijszetting correct en transparant doet. Als we echt niet kunnen wachten kunnen we met streekgenoten wel een groepsaankoopje fixen denk ik.
BBEL

Bericht door BBEL »

Hey Joachim,

Alles drijvend 6mm om te vergelijken met de Malamix van vorig jaar. Ja mijn gezond verstand zegt ook wachten maar die smekende oogjes wanneer ik kom kijken onder de kap zeggen iets anders :wink:
Maar ik ga inderdaad wachten :good:

Mvg,
Bert.
jocca

Bericht door jocca »

Natal schreef: 01 mar 2023, 17:05 En het is netjes van Marc dat hij zijn prijszetting correct en transparant doet. Als we echt niet kunnen wachten kunnen we met streekgenoten wel een groepsaankoopje fixen denk ik.
mijn aanbod blijft geldig, ik heb 2 zakjes voer op overschot liggen momenteel ... wie wil kan het komen halen bij ons thuis ...
Dan koop ik wel terug in op de koishow of bestel meteen 6 zakken voer , die geraak ik dit jaar toch kwijt aan die varkens hier (die showa alleen al een een zak op ;cool; ;cool; ;cool; )
Rogiers Kristof

Bericht door Rogiers Kristof »

Natal schreef: 01 mar 2023, 17:05 Ik heb al aangegeven dat ik goed weet dat gratis niet bestaat. Het blijft gewoon de realiteit dat als je tussen x en y kilo verstuurd je een bedrag betaald en tussen y en z in een hogere schijf valt. Zit je aan de onderkant van die schijf dan is het transport een hoger deel van je totale kostprijs dan dat je de maximumbestelling plaatst binnen een schijf.

Het ligt bij mij niet in het vuur de eerste weken, heb nog wel voorraad maar wil het wel is proberen dus zal hopelijk wel op de koishow een zak kunnen inkopen.

We zijn allemaal wat teveel verwend door de coolblue‘s, zalando‘s, en andere grote spelers die gratis verzenden en retourneren. Maar die zetten de transporteurs dan ook het mes op de keel met hun massa pakketjes die ze dagelijks dumpen.

En het is netjes van Marc dat hij zijn prijszetting correct en transparant doet. Als we echt niet kunnen wachten kunnen we met streekgenoten wel een groepsaankoopje fixen denk ik.
Awel Natal, als je een groepsaankoop zou overwegen ben ik er wel voor te vinden :Hyper:
Lokeren en Dendermonde is niet zo ver van elkaar nietwaar?

Mvg,
willem v d

Bericht door willem v d »

BBEL schreef: 01 mar 2023, 17:08 Hey Joachim,

Alles drijvend 6mm om te vergelijken met de Malamix van vorig jaar. Ja mijn gezond verstand zegt ook wachten maar die smekende oogjes wanneer ik kom kijken onder de kap zeggen iets anders :wink:

Mvg,
Bert.
Op moment dat ik zie dat ze algen van de wanden aan het eten zijn, geeft ik ze een beetje voer.
jocca

Bericht door jocca »

willem v d schreef: 01 mar 2023, 18:39
BBEL schreef: 01 mar 2023, 17:08 Hey Joachim,

Mvg,
Bert.
Op moment dat ik zie dat ze algen van de wanden aan het eten zijn, geeft ik ze een beetje voer.
dat is voor mij ook vaak een indicatie dat ze honger beginnen te krijgen, ik merk hier dat de chagoi en een paar andere al een weekje aan het foerageren zijn op zoek naar voer met af en toe smakgeluiden dat ze bezig waren aan de randen. Het enige wat mij tegen heeft gehouden om wat korrels te gooien is de mogelijke milde winterprik begin volgende week.
BBEL

Bericht door BBEL »

Hier zitten ze ook aan de wanden te sabbelen, en komen echt vragen achter eten, maar bij mij is het vooral mijn filter die niet wou opstarten zoals gewenst vorig seizoen (nieuwe vijver) wat mij tegen houdt. Ik zou graag wat voeren maar wil geen miserie met nitriet
Guyke

Bericht door Guyke »

Hallo,
jocca schreef: 01 mar 2023, 15:23 proficiat, ik ben gelukkig voor u dat je een voer gevonden hebt dat past bij u ...
zo zie je maar dat er op ieder potje een dekseltje past :good:
Ik heb die discussie al meer dan eens gevoerd.
Als men graag voor dezelfde kwaliteit 3 tot 4 x meer wil betalen omdat men dan denkt dat het beter is dan is dat maar zo. Mijn voer is in een ander topic vergeleken met voer van bv dr Lammers en daar moet ik niet voor aangekeken worden.

Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
jocca

Bericht door jocca »

Prima en goed voor u Bye Bye Bye
jocca

Bericht door jocca »

goed nieuws voor de Nederlandse koivrienden ...
Heesch koi zal fungeren als winkel voor Marks Koivoer.
Je zal het daar dus lokaal (en ook de enige winkel) kunnen aankopen.
jocca

Bericht door jocca »

Gisteren het bericht gekregen van Mark dat de men de kost voor het verzenden naar België heeft kunnen terugbrengen naar 10 euro (ipv een kleine 15 euro) en dit vanaf 1 april (neneen geen aprilgrapje ...).
Plaats reactie

Terug naar “sponsors/partners”