Heesch Koi

Plaats reactie
jocca

Heesch Koi

Bericht door jocca »

Heesch Koi, gekend om zijn HQ vissen en vijveradvies op maat. Leuke winkel met mooie webshop.
Hieronder kan je de contactgegevens terugvinden en een beknopte opsomming van wat je er kan vinden.

1/ Iedereen kan posten in dit topic, hou het netjes, GEEN afbrekende kritiek
2/ Wil je de shop bezoeken met wat koivrienden, spreek in dit topic af.
3/ Wil je wat bestellen en eventueel samen met iemand anders bestellen (om transportkosten te drukken of te genieten van promoties), stel gerust de vraag
4/ Vraag je je af of je een bepaald product er kan krijgen, maar vindt je het niet direct, vraag het hier, wie weet is er iemand die het wel weet
5/ Ben je in de winkel geweest of wat gekocht, post het gerust hier even !!!

Tevens een link naar een routekaart waar je direct de locatie kan terugvinden (even de naam van de zaak invullen in het zoekveld onder het tabje "zoeken naar POI")
app.php/usermap
Bijlagen
sponsorvoorstelling24.jpg
kristof_d
Contacteer:

Re: Heesch Koi

Bericht door kristof_d »

Ook onze sponsor Heesch koi is dit weekend aanwezig op de koishow in Arcen.
Alleen ben ik vergeten een foto te nemen van hun stand waarvoor mijn excuses.
Dus nu reken ik op 1 van onze Koivrienden die dit weekend nog langs de koishow gaat om hier een foto te posten van hun stand! ;cool;
If you want something done right, do it yourself
jocca

Bericht door jocca »

net voorbij zien komen op facebook.

Zaterdag 4 maart Heeschkoi openen we na de winter onze deuren. Kom en profiteer op onze fantastische kortingen op al ons voer, filters en vissen.
💥mega korting op combitrommel filter compleet met inbouwspoelpomp, helix en matten kamer, 40 watt uvc 💥 met ‼️25% KORTING ‼️
👌👌👌Ook nieuw in de winkel GRAFITY TRICKLE filter 👌👌👌
As ZATERDAG open van 9-16hr
Koffie staat klaar ☕️
https://www.heeschkoi.nl/.../xl-combi-trommelfilter.../

jocca

Bericht door jocca »

Heeschkoi zit ook in Japan en hij maakt aardig mooie filmpjes hoor ...
voor wie niet op youtube zit (of het volgt), ik zet ze even hieronder.

erg leuk is ook dat hij niet altijd gewoon koi toont, maar ook wat info er rond. (je kijkt als het ware mee over zijn schouders tijdens de trip)

ps ... wie nog filmpjes weet van forumsponsors ... post ze gerust ... ik vind het wel leuk.

Babette

Bericht door Babette »

Prachtige koi’s, heb ik hier in de vijvers nog weinig van gezien. Wanneer je bij een dealer een ( 1 ) koi gaat kopen zul je die kwaliteit niet krijgen denk ik. Of ben ik altijd te laat.
jocca

Bericht door jocca »

Babette schreef: 06 nov 2023, 18:46 Prachtige koi’s, heb ik hier in de vijvers nog weinig van gezien. Wanneer je bij een dealer een ( 1 ) koi gaat kopen zul je die kwaliteit niet krijgen denk ik. Of ben ik altijd te laat.
dealers genoeg die deze kwaliteit zwemmen hebben hoor, alleen zijn dit vissen die in de 4 en 5 (en soms nog hoger...) cijfers gaan ... en daar koopt men er geen tientallen van. Bovendien zijn een deel van deze grotere vissen die aangekocht zijn in Japan ook meteen weer verkocht (zijn zoekopdrachten of worden aangeboden via whatsapp groepen).
jocca

Bericht door jocca »

sfeertje van een koishow in Japan

jocca

Bericht door jocca »

en ook bij heeschkoi zijn er binnenkort opendeurdagen waar de nieuwe koi gaan bekeken kunnen worden (en kopen ...)
Bijlagen
WhatsApp Image 2023-11-20 at 08.07.31.jpeg
Plaats reactie

Terug naar “sponsors/partners”