@Marcje
post gerust vrijwillig updates van deze koi,
ook ander niet deelnemers mogen opmerkingen uiteraard posten in dit topic
19 - Showa ISA Marcje - grow-out 2022-2023 ( Nr 27 / 35 )
Re: 19 - Showa ISA Marcje - grow-out 2022-2023
Hoi Koivrienden,
Ik heb de luxe om ook een 2de showa aan te kopen , en dit omdat ik voor twee verschillende zou gaan, en toch zijn beide ongeveer met mekaar te vergelijken
Ik kon als 27ste mijn keuze maken uit de 13 van de 40 showa en nu ik er op terugkijk, dan denk ik dat deze nog beter gaat worden dan mijn eerdere keus
, zo zie je maar dat het moeilijker is kiezen uit 27 showa, dan uit 13 showa
Het mooie kohaku patroon en/of de body gaven de doorsleg denk ik
Momenteel verblijft deze in de quarantaine en ben de temperatuur aan het optrekken naar 22°C om zo enkele weken aan te houden
De waterwissels gebeuren met stadswater, en het verwarmen is elektrisch
Het voederen is een mengeling van Natuurvoer en groeivoer ( het meegekregen voer met dank aan Leon van https://www.lbkoi.nl/ en Bjorn van https://www.dohmenpvc.nl/ )
Succes iedereen
Grtjs
Marc
Ik heb de luxe om ook een 2de showa aan te kopen , en dit omdat ik voor twee verschillende zou gaan, en toch zijn beide ongeveer met mekaar te vergelijken

Ik kon als 27ste mijn keuze maken uit de 13 van de 40 showa en nu ik er op terugkijk, dan denk ik dat deze nog beter gaat worden dan mijn eerdere keus

Het mooie kohaku patroon en/of de body gaven de doorsleg denk ik
Momenteel verblijft deze in de quarantaine en ben de temperatuur aan het optrekken naar 22°C om zo enkele weken aan te houden
De waterwissels gebeuren met stadswater, en het verwarmen is elektrisch
Het voederen is een mengeling van Natuurvoer en groeivoer ( het meegekregen voer met dank aan Leon van https://www.lbkoi.nl/ en Bjorn van https://www.dohmenpvc.nl/ )
Succes iedereen
Grtjs
Marc
- Koi cowboy
Succes ermeer!
En nog eens bedankt voor de hartelijke ontvangst
Ook eens tof om u vijver/tuin in het echt te mogen bewonderen, ben er zeker van dat het daar mooi vertoeven is. Had je het wat minder druk gehad had ik zeker alles eens tot in detail willen bekijken. Groetjes

En nog eens bedankt voor de hartelijke ontvangst

Ook eens tof om u vijver/tuin in het echt te mogen bewonderen, ben er zeker van dat het daar mooi vertoeven is. Had je het wat minder druk gehad had ik zeker alles eens tot in detail willen bekijken. Groetjes
Veel succes Marc met je visjes
En ook bedankt Marc en Caroline voor deze mooie namiddag

En ook bedankt Marc en Caroline voor deze mooie namiddag

de vijvertoers in de gaten houden zou ik zeggen ... die van marc zit er normaal gezien even niet bij, maar er zitten wel andere pareltjes tussen (maar later hierover meer ;-)Koi cowboy schreef: ↑26 apr 2022, 21:36 Succes ermeer!![]()
En nog eens bedankt voor de hartelijke ontvangst![]()
Re: 19 - Showa ISA Marcje - grow-out 2022-2023 ( Nr 27 / 35 )
Hoi iedereen,
Bij deze alvast een eerste update , en super tevreden mee naar groei toe
Ga het wat rustiger moeten doen, want is ten koste van het hi, al valt dit reuze mee
35cm
Bij deze alvast een eerste update , en super tevreden mee naar groei toe
Ga het wat rustiger moeten doen, want is ten koste van het hi, al valt dit reuze mee
35cm

Gr Steff
Moet ook zeggen heel mooie groei
Maar inderdaad de hi is er wat op achteruit gegaan. Komt het door het binnenzitten, komt het door de groei, of nog iets anders... Maar weet wel dat meester Marc een oplossing zal vinden

Maar inderdaad de hi is er wat op achteruit gegaan. Komt het door het binnenzitten, komt het door de groei, of nog iets anders... Maar weet wel dat meester Marc een oplossing zal vinden
Hoi , bedankt iedereen
Het hi ziet er erger uit dan het in werkelijkheid is , gelukkig maar.
Zal wel te maken hebben omdat ik momenteel voor groei ga en mede omdat ik ook meedoe met de shiro's
Door eerst voor groei te gaan, kan ik duidelijk zien welke vrouwelijk zijn en de betere huidkwaliteit hebben
Grtjs

Het hi ziet er erger uit dan het in werkelijkheid is , gelukkig maar.

Zal wel te maken hebben omdat ik momenteel voor groei ga en mede omdat ik ook meedoe met de shiro's
Door eerst voor groei te gaan, kan ik duidelijk zien welke vrouwelijk zijn en de betere huidkwaliteit hebben
Grtjs
Komt vast goed .. hier lopen ze ook achteruit kwa kleuren maar het zijn wel de snelste groeiers in de vijver.