Algemeen topic Grow-out Shiro-Utsuri NND ism Het Koiparadijs - DVS

jocca

Re: Algemeen topic Grow-out Shiro-Utsuri NND ism Het Koiparadijs

Bericht door jocca »

Rob83 schreef: 04 feb 2022, 18:01 @jocca Ik zat net het reglement nog even na te lezen. Hoe erg is het als we update 2 missen? Dat is niet te doen namelijk. Of bestaat 31 september 2022 wel in de Belgische kalender? Hier in NL namelijk niet... :dash:
tja ... hèh ... moet natuurlijk 30 september zijn é ;-)...
bij deze geupdated :good:
Rob83

Bericht door Rob83 »

Dat dacht ik al (maar ik kon het toch niet laten :lol: )
Zullen we het er maar op houden dat het gisteren te laat was?
jocca

Bericht door jocca »

Rob83 schreef: 04 feb 2022, 18:14 Dat dacht ik al (maar ik kon het toch niet laten :lol: )
Zullen we het er maar op houden dat het gisteren te laat was?
euhm ja ... het was half 2 deze nacht :?
jocca

Bericht door jocca »

update challenge:
omdat het zo hard gaat in de verkoop gaan we bij een aanhoudende interesse de aantal beschikbare koi optrekken tot 45 (= 40 deelnemers)..
We hebben dus nog 15 plaatsen ter beschikking MAAR ... we hebben de leden hier 24u exclusiviteit geboden om in te schrijven, Het Koiparadijs en De Koivrienden gaan deze challenge nu ook vermelden op hun facebookpagina dus ik verwacht een 2de inschrijvingsgolf waardoor die 15 plaatsen ook in een hik en snik weg gaan zijn...
Natal

Bericht door Natal »

jocca schreef: 04 feb 2022, 18:09
Rob83 schreef: 04 feb 2022, 18:01 @jocca Ik zat net het reglement nog even na te lezen. Hoe erg is het als we update 2 missen? Dat is niet te doen namelijk. Of bestaat 31 september 2022 wel in de Belgische kalender? Hier in NL namelijk niet... :dash:
tja ... hèh ... moet natuurlijk 30 september zijn é ;-)...
bij deze geupdated :good:
En dan gaan we voor een Belgische oplossing … de regels aanpassen nadat we ingeschreven zijn. Jocca is klaar voor de politiek :dance:
jocca

Bericht door jocca »

Natal schreef: 04 feb 2022, 18:50
En dan gaan we voor een Belgische oplossing … de regels aanpassen nadat we ingeschreven zijn. Jocca is klaar voor de politiek :dance:
euhm meneer natal ... gelieve de disclaimer te lezen in het reglement. Punt andere lijn 8) :lol: (men gaat mij niet pakken op een komma of punt hoor :lol: :lol: )
ElPresidente

Bericht door ElPresidente »

jocca schreef: 04 feb 2022, 18:47 update challenge:
omdat het zo hard gaat in de verkoop gaan we bij een aanhoudende interesse de aantal beschikbare koi optrekken tot 45 (= 40 deelnemers)..
We hebben dus nog 15 plaatsen ter beschikking MAAR ... we hebben de leden hier 24u exclusiviteit geboden om in te schrijven, Het Koiparadijs en De Koivrienden gaan deze challenge nu ook vermelden op hun facebookpagina dus ik verwacht een 2de inschrijvingsgolf waardoor die 15 plaatsen ook in een hik en snik weg gaan zijn...
De registraties binnen de 24 h mogen toch allemaal eerst op het rad mag ik hopen! :p
jocca

Bericht door jocca »

ElPresidente schreef: 04 feb 2022, 19:32
jocca schreef: 04 feb 2022, 18:47 update challenge:
De registraties binnen de 24 h mogen toch allemaal eerst op het rad mag ik hopen! :p
hahah ... nope :lol: , maar ik zal jullie wel in volgorden van inschrijven OP het rad zetten, wie weet helpt dit ook wel een kleeeeeein beetje.
Nu tis dankzij het Koiparadijs dat er uiteindelijk nog 10 extra inschrijvingen zijn want zij waren bereid om 10 extra koi aan te kopen ...
The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

Mijn vijver zit al vol :kez: maar deze kans kon ik niet laten schieten :nono:

Ik ben vorige zomer bij Het koiparadijs langs geweest, en ik moet zeggen, dat is daar dik in orde ;OK; en dan heb ik het niet enkel over de kwaliteit van de koi's :Hyper: :Hyper: :Hyper: maar ook over de vriendelijke ontvangst en vakkundige uitleg die ik daar kreeg ;cool; :Yahoo: :dance:

Dus, ik zak met plezier af naar Harelbeke voor de afhaaldag ,en wie weet maak ik daar wel wat foto's van al dat koigeweld en de deelnemers aan de challenge :wink: :lol: :lol:

Nu nog hopen dat ik net ingeschreven heb voor de winnende koi :CrossFingers: :CrossFingers: :CrossFingers: en mijn koiseizoen kan al niet meer stuk ;cool;
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
de_matti
Contacteer:

Bericht door de_matti »

The digital hunter schreef: 04 feb 2022, 19:57 Dus, ik zak met plezier af naar Harelbeke voor de afhaaldag ,en wie weet maak ik daar wel wat foto's van al dat koigeweld en de deelnemers aan de challenge :wink: :lol: :lol:
Ik was al aan het hopen dat je ging meedoen zodanig dat we een mooie reportage en aandenken zullen bekomen.
Bouw van mijn vijver: viewtopic.php?t=21732
Bouw van mijn eiwitafschuimer: viewtopic.php?t=24173
Mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIf-rQ ... TkHKJO3-qw
Steff

Bericht door Steff »

Hey iedereen,

Met deze doe ik ook mee.

Gr Steff
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

jocca schreef: 04 feb 2022, 09:18 bedankt @FredLekx ... hij hebt ook nog wel een gaatje zeker in uw vijver 8) ;cool;
Nee ik pas.
Vijver zit al te vol.
Gezond verstand moet het ook wel eens winnen van het onderbuikgevoel.
Robanne

Bericht door Robanne »

Bij deze, ik doe ook mee... :Hyper:
Grtjs, Robanne
mart-ang
Contacteer:

Bericht door mart-ang »

FredLekx schreef: 04 feb 2022, 23:57
jocca schreef: 04 feb 2022, 09:18 bedankt @FredLekx ... hij hebt ook nog wel een gaatje zeker in uw vijver 8) ;cool;
Nee ik pas.
Vijver zit al te vol.
Gezond verstand moet het ook wel eens winnen van het onderbuikgevoel.
Ik was, na het lezen van joachiem’s reactie, al bang dat de vijver van Fred lek zou zijn :unknown:
eigenwijs is ook wijs.

vijver
overkapping
goshiko

Bericht door goshiko »

Gezien ik de showa zal moeten laten passeren heb ik me toch maar ingeschreven voor de shiro…

Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
Plaats reactie

Terug naar “Grow-out 2022-2023 Tategoi Shiro-Utsuri NND ism Het Koiparadijs - DVS”