we hebben hier nog wat zakken voer van LS-Aqua liggen - www.lsaqua.be
ideaal om dus te verloten met de warmer wordende temperaturen ...
Deze week verloten we:
- 1 zak LS-Aqua growth van 15 kg/st
- 2 zakken LS-Aqua daily van 10 kg/st
- 1 verrassingsprijs voor de meest originele foto
Wat moet je doen?
Simpel ... iedereen heeft bij de vorige tombola de site moeten uitpluizen en weet ondertussen wel de sterke kanten en eigenschappen van het voer, dus dit keer gewoon een foto van jullie filter ... en om te voorkomen dat men gewoon een foto van het internet plukt gaan we iets extra voorzien. UPDATE: blijkbaar kunnen sommigen niet rechtstreeks foto's posten. Je mag mij die ook mailen naar [email protected] uiterlijk VOOR 18u zondagavond 28/02/2021
Een foto van jullie filter en met uzelf of uw man/vrouw/kind/kleinkind/schoonmoeder/schoonvader/minnaar/minnares er ook bij (selfie of laten nemen).
!!!! OPGELET: ik geef een verrassingsprijs weg voor de meest originele foto die er tussen zit!!! De moderators gaan een selectie maken van de 3 à 5 meest originele foto's. Uit die 3 à 5 mogen de LEDEN dan de meest originele kiezen (dmv een peiling die we gaan doen op het forum).
Hoe / wanneer maken we de winnaar bekend?
- De uitslag maken we bekend zondagavond 28 februari stipt om 19u.
- Het welbekende rad (of een variant) - compleet neutraal en wel leuk ook.
Wie kunnen er deelnemen?
- Leden met >5 posts op het forum van Koivrienden.com.
- inclusief Marcje, Fred en mezelf (de winnaar wordt toch door het lot bepaald).
ophalen/leveren
ophalen
- Lembeke (BE) Op afspraak
- Lokeren (BE) Op afspraak
- Barendrecht (NL) Op afspraak
- Bleiswijk (NL) Maandag t/m zaterdag 7:00-20:00 / Zondag 12:00-18:00
leveren
ikzelf (joachim) wil de zakken eventueel ook verzenden, verzendkosten zijn voor degene die het gewonnen heeft (wegen ab-so-luut niet op tov de waarde van het pakket), gecombineerde verzendingen van meerdere prijzen lukken evenwel niet (organisatorisch en logistiek niet te doen voor ons).
Prijzen worden uiterlijk voor 31 maart opgehaald op de afgesproken plaats. Niet opgehaalde prijzen verloten we opnieuw.
U moet ons wel wat tijd geven om de prijzen op bovenstaande locatie naar keuze te krijgen
-----
Weer heel veel succes allemaal. De komende dagen gaan mooi zonnig weer zijn,
ik wil dus mooie zonnige foto's zien, met (hier en daar) een mooi geknipt kapsel :-D.
veel succes
joachim