midweek tombola LS-Aqua

Plaats reactie
jocca

midweek tombola LS-Aqua

Bericht door jocca »

ik schrok mij een hoedje ... geen tombola meer voorzien na morgenavond. Dat kan de bedoeling niet zijn :-D.

we hebben hier nog wat zakken voer van LS-Aqua liggen - www.lsaqua.be
ideaal om dus te verloten met de warmer wordende temperaturen ...
Afbeelding

Deze week verloten we:
- 1 zak LS-Aqua growth van 15 kg/st
- 2 zakken LS-Aqua daily van 10 kg/st
- 1 verrassingsprijs voor de meest originele foto

Wat moet je doen?
Simpel ... iedereen heeft bij de vorige tombola de site moeten uitpluizen en weet ondertussen wel de sterke kanten en eigenschappen van het voer, dus dit keer gewoon een foto van jullie filter ... en om te voorkomen dat men gewoon een foto van het internet plukt gaan we iets extra voorzien. UPDATE: blijkbaar kunnen sommigen niet rechtstreeks foto's posten. Je mag mij die ook mailen naar [email protected] uiterlijk VOOR 18u zondagavond 28/02/2021
Een foto van jullie filter en met uzelf of uw man/vrouw/kind/kleinkind/schoonmoeder/schoonvader/minnaar/minnares er ook bij (selfie of laten nemen).
!!!! OPGELET: ik geef een verrassingsprijs weg voor de meest originele foto die er tussen zit!!! De moderators gaan een selectie maken van de 3 à 5 meest originele foto's. Uit die 3 à 5 mogen de LEDEN dan de meest originele kiezen (dmv een peiling die we gaan doen op het forum).

Hoe / wanneer maken we de winnaar bekend?
- De uitslag maken we bekend zondagavond 28 februari stipt om 19u.
- Het welbekende rad (of een variant) - compleet neutraal en wel leuk ook.

Wie kunnen er deelnemen?
- Leden met >5 posts op het forum van Koivrienden.com.
- inclusief Marcje, Fred en mezelf (de winnaar wordt toch door het lot bepaald).

ophalen/leveren
ophalen
- Lembeke (BE) Op afspraak
- Lokeren (BE) Op afspraak
- Barendrecht (NL) Op afspraak
- Bleiswijk (NL) Maandag t/m zaterdag 7:00-20:00 / Zondag 12:00-18:00

leveren
ikzelf (joachim) wil de zakken eventueel ook verzenden, verzendkosten zijn voor degene die het gewonnen heeft (wegen ab-so-luut niet op tov de waarde van het pakket), gecombineerde verzendingen van meerdere prijzen lukken evenwel niet (organisatorisch en logistiek niet te doen voor ons).

Prijzen worden uiterlijk voor 31 maart opgehaald op de afgesproken plaats. Niet opgehaalde prijzen verloten we opnieuw.
U moet ons wel wat tijd geven om de prijzen op bovenstaande locatie naar keuze te krijgen

-----

Weer heel veel succes allemaal. De komende dagen gaan mooi zonnig weer zijn,
ik wil dus mooie zonnige foto's zien, met (hier en daar) een mooi geknipt kapsel :-D.

veel succes
joachim
Babette

Re: midweek tombola LS-Aqua

Bericht door Babette »

Eindelijk eens een gemakkelijke tombola, moet enkel nog wat versiering aanbrengen ! :good: :Yahoo: :Hyper:
The digital hunter

Bericht door The digital hunter »

Ik heb al een leuk :Ideas: maar hou dat nog even als verrassing :wink:

Verrassingen zijn precies 'in' tegenwoordig :lol: :lol: :lol:
Digitaal jagen is mijn andere hobby vandaar mijn nickname.
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
jocca

Bericht door jocca »

The digital hunter schreef: 23 feb 2021, 11:16 Ik heb al een leuk :Ideas: maar hou dat nog even als verrassing :wink:

Verrassingen zijn precies 'in' tegenwoordig :lol: :lol: :lol:
het woord verrassing is gewoon een leuk woord om te verbloemen dat we momenteel even uitgeput zijn in vragen en opdrachten :-D
Ronny66

Bericht door Ronny66 »

Ik ga passen deze keer hebben de andere koivrienden ook meer kans :D :D neen alle gekheid op een stokje heb nog pas een zak gewonnen en heb hier nog voldoende staan voor het komende seizoen.

Iedereen alvast veel succes

Grtj Ronny
Koi vijver 11 kuub
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
jocca

Bericht door jocca »

Ronny66 schreef: 23 feb 2021, 22:53 Ik ga passen deze keer hebben de andere koivrienden ook meer kans :D :D neen alle gekheid op een stokje heb nog pas een zak gewonnen en heb hier nog voldoende staan voor het komende seizoen.

Iedereen alvast veel succes

Grtj Ronny
ah oef ... op slag heeft iedereen 33% meer kans om iets te winnen,
bovendien heb je niet gemist in uw laatste zin ... moet het niet seizoenen zijn voor u :lol: :lol:

nee alle gekheid op een stokje, wie altijd deelneemt maakt altijd kans op iets te winnen ... en de prijzen zijn nog lang ... heeeeel lang niet allemaal op, dus blijven deelnemen zou ik zeggen.
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Idd gewoon doorgaan , wanneer we weer wat meer vrijheid terug krijgen en weer wat mensen op bezoek mogen krijgen is het ook wel lachen om wat schaaltjes koivoer op tafel te zetten ipv nootjes :lol: :lol: :lol:
jocca

Bericht door jocca »

Infrasuri schreef: 24 feb 2021, 06:23 Idd gewoon doorgaan , wanneer we weer wat meer vrijheid terug krijgen en weer wat mensen op bezoek mogen krijgen is het ook wel lachen om wat schaaltjes koivoer op tafel te zetten ipv nootjes :lol: :lol: :lol:
wij zeggen gewoon dat het chinese visnootjes zijn als er mensen op bezoek komen ... altijd een groot succes geweest tot nu toe.
Met die van LS aqua kunnen we trouwens ook vermelden vanaf van nu dat het vegetarische visbolletjes zijn :lol: :lol:
The digital hunter

jocca schreef: 24 feb 2021, 06:43
Infrasuri schreef: 24 feb 2021, 06:23 Idd gewoon doorgaan , wanneer we weer wat meer vrijheid terug krijgen en weer wat mensen op bezoek mogen krijgen is het ook wel lachen om wat schaaltjes koivoer op tafel te zetten ipv nootjes :lol: :lol: :lol:
wij zeggen gewoon dat het chinese visnootjes zijn als er mensen op bezoek komen ... altijd een groot succes geweest tot nu toe.
Met die van LS aqua kunnen we trouwens ook vermelden vanaf van nu dat het vegetarische visbolletjes zijn :lol: :lol:
:kez: Ik heb een beetje de indruk dat sommige koivrienden toch last beginnen te krijgen van de lange afzondering van de buitenwereld door corona :kez:

:lol: :lol: :lol:
https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/" onclick="window.open(this.href);return false;
goshiko

Bericht door goshiko »

Speelde zelf ook wat met het idee om te passen voor deelname omdat ik kort na mekaar twee keer gewonnen heb. Maar langs de andere kant denk ik dat er toch geen tientallen mensen deelnemen en juist antwoorden, iedereen kan deelnemen en wat tijd spenderen om de juiste antwoorden te vinden..
En twee jaar geleden eens lsaqua eten gewonnen tijdens nieuwjaarsreceptie en vissen aten het goed. Dus doe toch maar terug mee denk ik

Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
FredLekx
Contacteer:

Bericht door FredLekx »

Je hebt groot gelijk.
jocca

Bericht door jocca »

@goshiko idd groot gelijk
en eigenlijk verwacht ik wel redelijk wat foto's als ik eerlijk mag zijn ...
je moet niets opzoeken, veel gemakkelijker dan dit kan en zal ik het niet maken. Het enige wat ik nog makkelijker kan doen is het gewoon ronddelen aan de eerste de beste, maar dat gaan we ook niet doen en dan schiet het zijn doel wel flink voorbij.

maw ... neem gerust deel en post die foto maar. :good:
The digital hunter

Wordt vol op aan gewerkt hier :wink:
Ed

Bericht door Ed »

Prachtig voorstel van de moderator, prettig voor iedereen om mee te doen 👍👍
Daar ik al 3 keer heb gewonnen ga ik deze keer gewoon genieten van de foto's. Veel geluk aan de deelnemers 👹😁😈🦈
Grtz. Ed
LACHEN EN ZONNESCHIJN DOEN WONDEREN
Infrasuri

Bericht door Infrasuri »

Och Ed waarom zou je geen gokje wagen , de namen van de gene die nog niet gewonnen hebben komen toch in meervoud op het rad te staan :lol:

GRAPJE ;cool;
Plaats reactie

Terug naar “kalender”