fred is duidelijk geen ochtendmens (of een slechte planner)
2020 even aanpassen in 2022 of moeten tegen dan het tijdreizen gaan uitvinden (maar dit zal niet van mij komen, te weinig grijze massa hiervoor vrees ik).
verder, topinitiatief en benieuwd of we het geluk gaan hebben om deel te kunnen nemen.
hier zijn we al aan het uitkijken naar een paar andere tosai om erbij te plaatsen zodat deze uk niet alleen in de bak zit.
Koivrienden Koichallenger 2020 met Yamabuki van kweker Izumiya
-
- 7
Re: Koivrienden Koichallenger 2020 met Yamabuki van kweker Izumiya
Fantastisch om zo'n opgroei te kunnen gaan volgen. Helaas ben ik niet in de gelegenheid om nog heel veel vis bij te plaatsen.
Zou volgend jaar graag weer eens zoiets voorbij zien komen. Dan hebben mn ouders de vijver weer herbouwd en kunnen deze dan bij plaatsen.
Nu ligt het afhalen ook niet om de hoek.
Maar ga deze met interesse volgen. Succes iedereen!
Zou volgend jaar graag weer eens zoiets voorbij zien komen. Dan hebben mn ouders de vijver weer herbouwd en kunnen deze dan bij plaatsen.
Nu ligt het afhalen ook niet om de hoek.
Maar ga deze met interesse volgen. Succes iedereen!
Vijver 16m3 4,80 x 2,30 x 150, Nexus 200 filter op airlift , 40 watt dompel uv in airlift, skimmer op dm-vario 20000 pomp met sansai junior trickle.
Ik ben benieuwd welke trekking het zal worden van euromillions, ik ben alvast mijne glazen bol aan het oppoetsen!
Koi vijver 11 kuub
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Filter Red Label Happy
1bodemdrain - 1 skimmer
Vijverbouw viewtopic.php?f=17&t=18843
Hallo,
Ik ben totaal onwetend over lotto, euromillions , joker, joker+, joker en sterrebeeld. ( nog nooit gespeeld )
Kan er mij eens iemand bondig uitleggen wat hier gevraagd wordt over die joker en het verband met dat sterrebeeld.
Of is het voldoende om een 6 cijfer getal op te geven.
mvg
Guyke
Ik ben totaal onwetend over lotto, euromillions , joker, joker+, joker en sterrebeeld. ( nog nooit gespeeld )
Kan er mij eens iemand bondig uitleggen wat hier gevraagd wordt over die joker en het verband met dat sterrebeeld.
mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
mij ook een raadsel hoe die dingen werken,
ik weet wel dat je er meer geld in steekt dan dat je normaal terug gaat krijgen,
1 voordeel ... hier is het gratis
ik weet wel dat je er meer geld in steekt dan dat je normaal terug gaat krijgen,
1 voordeel ... hier is het gratis
- FredLekx
- 10
- Contacteer:
Als Nederlander kon ik het ook niet, maar ik begreep van Marc dat het om een 6-cijferig getal gaat.
Dus ga maar vast mooie getallen verzinnen...
Dus ga maar vast mooie getallen verzinnen...
- mart-ang
- 16
- Contacteer:
Geintje, ik kan helaas niet meedoen omdat mijn watervolume niet voldoende is voor de opgroei van deze juwelen
Ben benieuwd. Dit zou leuk zijn om te doen. Een Yamabuki heb ik al, maar mijn broer nog gene. Dan doe ik t werk en krijgt hij m cadeau
Vind het proces mooi om te volgen!
Vind het proces mooi om te volgen!
Hoi GuykeGuyke schreef: ↑24 dec 2019, 15:22 Ik ben totaal onwetend over lotto, euromillions , joker, joker+, joker en sterrebeeld. ( nog nooit gespeeld )
Iedere deelnemer mag 1 of meerdere geluksgetallen doorgeven , is nog te bepalen door ons
Dit getal moet zijn tussen 000000 en 999999 ......, dus voorbeeld 247401 is prima
Waarom wij de joker van Euromilions erbij gehaald hebben is omdat we 1 willekeurig getal nodig hebben die bepalend is voor wie er het dichtste bij is , dit getal zal pas bekend worden op een datum ergens in maart , is nog te bepalen door ons
Dus wie er het dichtst bij is met zijn geluksgetal mag eerst kiezen , enz.. tot alle koitjes een eigenaar hebben
Let wel iedere koivriend kan maar 1 koitje kiezen ook al is hij er het dichtste bij met 2 geluksnummers
Vorige koichallengers liep dit zeer vlot en hier ziet u alvast hoe we dit vroeger deden viewtopic.php?f=111&t=13206
Hopelijk nu wat duidelijker
Groetjes
Marc
- FredLekx
- 10
- Contacteer:
Dus laat de verdere reacties maar komen.
Hallo,
@ Marc
Bedankt voor de beknopte uitleg.
Duidelijk nu
Mvg
Guyke
@ Marc
Bedankt voor de beknopte uitleg.
Duidelijk nu
Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Ik heb ook wel interesse om een yamabuki te laten groeien in de vijver.