Proficiat JT , maar eigenlijk iedereen die een update heeft gedaan
Het viel mij toch op dat het maken van een mooie foto doorslaggevend is
Velen hadden het probleem dat de koi er niet egaal uitzag, niet tegenstaande dit wel zo was , ook ik had dit probleem
Terug wat bijgeleerd dat we meer updates moeten maken en meer tijd in het fotograferen, wat ik ook ga doen
Grtjs
Koivrienden Koichallenger 2020 met Yamabuki van kweker Izumiya
Re: Koivrienden Koichallenger 2020 met Yamabuki van kweker Izumiya
@JT een vriendelijke reminder dat er hier nog een mooi prijzenpakket ligt voor u ...
graag dit ophalen voor 7 augustus. Ik kan het ook meebrengen naar de vijvertoer. Indien niet opgehaald tegen die datum gaat het terug op het rad.
Sommige prijzen/producten moeten nl nog dit jaar gebruikt worden ;-).
thnx jocca
graag dit ophalen voor 7 augustus. Ik kan het ook meebrengen naar de vijvertoer. Indien niet opgehaald tegen die datum gaat het terug op het rad.
Sommige prijzen/producten moeten nl nog dit jaar gebruikt worden ;-).
thnx jocca
@jocca
Ik heb je pb gestuurd om af te spreken. Ik kan zelf niet aanwezig zijn op de vijvertoer, maar weet jij of er iemand van de regio Limburg aanwezig zal zijn? Dan kan je de prijs mogelijk daaraan meegeven. Regio Antwerpen of Brabant zou ook al goed zijn.
Mvg
JT
Ik heb je pb gestuurd om af te spreken. Ik kan zelf niet aanwezig zijn op de vijvertoer, maar weet jij of er iemand van de regio Limburg aanwezig zal zijn? Dan kan je de prijs mogelijk daaraan meegeven. Regio Antwerpen of Brabant zou ook al goed zijn.
Mvg
JT
hi,
geen idee of er van de Limburg gaan zijn, maar kristof is van boven antwerpen dus dat is al een aardig stuk dichter.
@jocca @kristof_d
Voor mij is dat goed, Schoten is al veel makkelijker voor mij.
Ik stuur nog Pb om af te spreken voor de ophaling.
Voor mij is dat goed, Schoten is al veel makkelijker voor mij.
Ik stuur nog Pb om af te spreken voor de ophaling.
If you want something done right, do it yourself
Hallo allemaal, dringend tijd om nog een update te geven.
Visje stelt het goed; hij is wel wat geler geworden maar blijft toch aan de bleke kant van het spectrum. Hij is er ook altijd bij de eersten bij als er wordt gevoederd.
Ik ben er in elk geval nogsteeds hee blij mee.
En zoals je ziet past hij niet meer in de bowl van 64cm...
Visje stelt het goed; hij is wel wat geler geworden maar blijft toch aan de bleke kant van het spectrum. Hij is er ook altijd bij de eersten bij als er wordt gevoederd.
Ik ben er in elk geval nogsteeds hee blij mee.
En zoals je ziet past hij niet meer in de bowl van 64cm...
nog steeds aan het bouwen ...
Mooie vis Jef
Mooie body ook is het een female ?
Mooie body ook is het een female ?
Dank je;
betreft het geslacht geen idee. Bij de meeste zoogdieren kan ik dat zien, bij vissen niet .
betreft het geslacht geen idee. Bij de meeste zoogdieren kan ik dat zien, bij vissen niet .
nog steeds aan het bouwen ...