Ondertussen het euvel gevonden.
De onderplaat los gemaakt en de draaischijf proberen te bewegen. Deze zat geblokkeerd. Opnieuw los gemaakt en nu draait het weer.
Ik heb er een heel slecht gevoel bij.
Zo durf ik niet op verlof gaan.
Mvg,
Bert.
Welke voederautomaat
Re: Welke voederautomaat
Best nooit voeren als je op verlof gaat want stel.... je filter valt uit om welke reden ook... je gaat het nooit anders zien... blijft je automaat voer geven net alle gevolgen van dien
beter voorkomen dan genezen of koi te verliezen.
Groetjes Dieter

Groetjes Dieter
Draait ondertussen 5 dagen zonder problemen.
Mvg,
Bert.
Mvg,
Bert.
Daarom is de voerautomaat hier ook op afstand te bedienen en uit te schakelen.
Hey Bert, heb ik hier met dezelfde voerautomaat ook een paar x meegemaakt.
Je moet eens proberen de bout aan de onderkant die de metalen schijf vasthoudt wat losser te zetten.
Bij mij loopt de voederautomaat nu al een jaar prima
Je moet eens proberen de bout aan de onderkant die de metalen schijf vasthoudt wat losser te zetten.
Bij mij loopt de voederautomaat nu al een jaar prima
Hey Kelvin,
Bedankt voor de tip
Mvg,
Bert.
Bedankt voor de tip

Mvg,
Bert.
@BBEL … loopt hij nu terug betrouwbaar ?
Ter info:
De nieuwe Superfish feeder controller is niet in te stellen op continu doseren. De voorraad emmer van de oude feeder was broos geworden en stukken afgebroken bij proberen motor te demonteren. Vandaar de goedkopere nieuwe Superfish aangeschaft maar dus wel direct de controller eraf moeten knippen om hem op afstand bestuurbaar te maken, geen garantie dus meer.
BTW, beide motoren zijn identiek en dus uitwisselbaar (toch maar de nieuwe gebruikt trouwens).
De nieuwe Superfish feeder controller is niet in te stellen op continu doseren. De voorraad emmer van de oude feeder was broos geworden en stukken afgebroken bij proberen motor te demonteren. Vandaar de goedkopere nieuwe Superfish aangeschaft maar dus wel direct de controller eraf moeten knippen om hem op afstand bestuurbaar te maken, geen garantie dus meer.
BTW, beide motoren zijn identiek en dus uitwisselbaar (toch maar de nieuwe gebruikt trouwens).
Laatst gewijzigd door bazzio op 01 jul 2023, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.