Beste leden,
Zoals jullie misschien al hebben kunnen merken gaan we dit jaar weer een bbq organiseren. We zijn zeer blij dat we dit weer kunnen. De bbq zal naar goede gewoonte doorgaan bij Marcje thuis te Lembeke.
Weststraat 31
9971 Lembeke
De datum die wij hebben gekozen is zondag 26 juni 2022 vanaf 14u.
Dit lijkt ons perfect om de zomervakantie in te zetten. We hopen dan ook op een grote aanwezigheid van onze koivrienden zodat we nog eens met z’n allen kunnen bijkletsen tussen pot en pint.
De kostprijs van deze all-in bbq zal 25€ per persoon bedragen, kinderen tot 12 jaar mogen gratis meedoen. Dit bedrag kan de dag zelf betaald worden.
Er zal ook weer een tombola georganiseerd worden waarbij mooie prijzen te winnen zijn.
Heb je zin om erbij te zijn mag je een mail sturen met je nickname en het aantal personen dat je komt naar [email protected]
De Inschrijvingen lopen tot 19/06/2022!
koivrienden BBQ ten huizen Marc en Caroline 26 juni 2022
Re: koivrienden BBQ ten huizen Marc en Caroline 26 juni 2022
De inschrijvingen komen al goed binnen. 

- mart-ang
- Contacteer:
Even onder voorbehoud maar wij zijn er ook graag bij
Ja wie niet

Hier ook op de agenda gezet

Hallo,
Staat in de agenda maar dat weekend staan er nog zaken op.
Bv verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon…
Zal eens een en ander moeten bespreken of er wat kan geschift worden anders zal het niet voor dit jaar zijn.
Mvg
Guyke
Staat in de agenda maar dat weekend staan er nog zaken op.
Bv verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon…
Zal eens een en ander moeten bespreken of er wat kan geschift worden anders zal het niet voor dit jaar zijn.
Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!
Dit topic nog eens een schop onder de kont geven zodat het terug wat naar boven komt.
Waar blijven die hongerige inschrijvingen?

Waar blijven die hongerige inschrijvingen?

Zit zelf ook in een vereniging en merk ook daar dat de mensen wachten tot het laatste moment voor inschrijven.
Maar uiteraard goed om dit topic nog even naar boven te brengen.

Zal straks mailtje versturen

Voila ingeschreven se 

Voila, ingeschreven.
Nu het eens op een zondag is kan mijn vrouw er ook eens bij zijn.
Goshiko
Nu het eens op een zondag is kan mijn vrouw er ook eens bij zijn.
Goshiko
koivijver 56 kuub
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.
filterlijn : 4 drains en 1 skimmer, Trommelfilter 70,bewegend bed 200l, mattenkamer Japans/matala met airhouse beluchting, 2 waaierpompen 26kuub elk.

Zonder partner natuurlijk ook altijd welkom, maar als de partner eens ziet tot welke toffe vriendengroep je behoord zal er ook meer kunnen toekomst gericht

Grtjs
Of misschien net niet he Marc, misschien zegt ze dan sluit die account op dat forum maar per direct

Ik ben er gerust in
Goshiko
Goshiko
koivijver 56 kuub
Hallo,
De besprekingen zijn achter de rug en als er nog plaats is komen we met twee personen ( ik en mijn vrouwtje )
Mvg
Guyke
De besprekingen zijn achter de rug en als er nog plaats is komen we met twee personen ( ik en mijn vrouwtje )
Mvg
Guyke
Een airlifter in hart en nieren !!!